معرفی خودرو/

لیفان ۸۲۰

۸۲۰ سدان سایز متوسط شرکت خودروسازی لیفان است که در اواخر سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۸۲۰ سدان سایز متوسط شرکت خودروسازی لیفان است که در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۴ رونمایی شد و در سال ۲۰۱۵ در دو نسخه با پیشرانه‌های ۱.۸ و ۲.۴ لیتری وارد بازار چین شد. اما اواخر سال ۱۳۹۴ شرکت کرمان‌موتور اعلام کرد که نسخه‌ مجهز به پیشرانه‌ ۲.۴ لیتری این سدان لوکس چینی را روانه‌ بازار خودروی ایران خواهد کرد. فروش این خودرو از خرداد ۱۳۹۵ و در نمایندگی‌های مجاز کرمان‌موتور آغاز شد.
 
لیفان 820
 
لیفان ۸۲۰ خودرویی در کلاس سدان سایز متوسط که جزو محبوب‌ترین سایز‌های خودرو‌های سدان است که برند‌های مختلفی در آن به رقابت می‌پردازند. در این دسته از خودرو علاوه  بر ظرفیت کافی؛ دارای پیشرانه و امکانات کافی است.
 
لیفان 820
 
این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با ۲۳۷۳ سی سی مجهز است که قادر به تولید ۱۵۸ اسب بخار در دور ۵۷۰۰ و حداکثر گشتاور تولیدی ۲۲۱ نیوتن متر در دور ۴۵۰۰ توسط جعبه دنده‌ی اتومات ۶ سرعته است.
 
مصرف سوخت ترکیبی آن ۸.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.
 
لیفان 820
 
همانطور که گفته شد این محصول در دسته بندی خودرو‌های سدان متوسط قرار دارد، به طوریکه  طول آن ۴۸۶۵ عرض آن ۱۸۳۵ و ارتفاع آن ۱۴۸۰ میلیمتر است.
لیفان 820
 
از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون تنظیم برقی و گرمکن  صندلی‌های جلو، ISOFIX  و روکش چرم تمامی صندلی‌ها اشاره کرد.

در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده ایی،   قفل مرکزی با ریموت، ایموبیلایزر،  سنسور پارک عقب،  سیستم ESP و  دوربین عقب ودیگر امکاناتی نظیر فرمان تلسکوپی به همراه کنترل صوتی برروی فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی و تصویری پخش CD و MP۳، اتصال USB - ipod - SD card، رهیاب GPS، نمایشگر لمسی، تنظیم برقی آینه ها-آینه‌های تاشونده، شیشه بالابر‌های جلو و عقب برقی، سانروف، تنظیم نور چراغ‌ها، مه شکن جلو و عقب، روز کنترل، GPS , بلوتوث  و سنسور Daylight  اشاره کرد.  
 
لیفان 820
 
در بخش ترمز‌ها و پایداری ۸۲۰ از سیستم ترمز ضد قفل ABS - EBD-TCS-BAS-ASR ترمز جلو و عقب دیسکی  استفاده کرده است.
 
لیفان 820
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار