دیدار مسئولان وزارت ورزش با اعضای تیم ملی بانوان کاراته

مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اعضای تیم ملی بانوان کاراته کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مسئولان وزارت ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون و اعضای تیم ملی بانوان کاراتهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون کاراته، صبح امروز (شنبه ۱۶ تیرماه)، زهرا السادات موسوی، مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه‌ای با محمدصادق فرجی، محسن آشوری رئیس، دبیر فدراسیون کاراته، افسانه باقری، نایب رئیس بانوان این فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان بانوان در محل فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و توجه به سجایای اخلاقی در کاراته و با اشاره به اینکه نگاه فدراسیون کاراته به بخش بانوان و بخش مردان یکسان است، گفت: بعد از سال ۲۰۱۲ که بانوان هم در مسابقات جهانی حضور یافتند فرصت‌های خوبی برای بانوان به وجود آمد.

او افزود: در همین راستا فدراسیون کاراته نسبت به برگزاری اردو‌ها و اجرای برنامه‌های بخش بانوان توجه ویژه و نگاه مثبتی دارد و با به کارگیری کادر فنی قوی در تمام مقاطع سنی روز‌های خوب و پر از موفقیتی در بخش بانوان خواهیم داشت.

براساس این گزارش زهرا السادات موسوی، مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به همراه محمدصادق فرجی و محسن آشوری در محل تمرینات اردوی تیم ملی بزرگسالان که صبح امروز در مجموعه کشوری تشکیل شده بود، نیزحاضر شدند.

در جریان این بازدید کادر فنی تیم ملی در خصوص روند آماده سازی تیم ملی توضیحاتی ارائه دادند و مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک ملی پوشان کاراته و کادر فنی آنان، گفت: کاراته یکی از رشته‌های مدال آور ما در رقابت‌های قاره‌ای و جهانی است و شما نمایندگان کشورمان در میادین بین المللی هستید. کسب مدال و قرارگرفتن هر یک از شما بر سکوی قهرمانی با حجاب و پوشش اسلامی مایه فخر و مباهات بانوان ایران اسلامی است.

رئیس فدراسیون کاراته نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش و جوانان در این فدراسیون و محل تمرینات، برای ملی پوشان کاراته کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید:

۵ ملی پوش ایران در جمع ۱۰ کاراته کای برتر اوزان پنجگانه جهان

بیشترین سهمیه المپیک ۲۱۰۸ جوانان به ژاپن و ایران رسید

انتهای پیام/

بازدید مسئولان وزارت ورزش از تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار