در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طرح نشاط معنوی از امروز در ۶۰ امامزاده استان تهران آغاز می شود

مهدی حسین پور مسئول طرح نشاط معنوی در استان تهران امروز را آغاز این طرح در امازادگان استان تهران اعلام کرد.

طرح نشاط معنوی از امروز در ۶۰ امامزاده استان تهران آغاز می شودمهدی حسین پور مسئول طرح نشاط معنوی در استان تهران درباره شروع این طرح آموزشی در بقاع متبرکه و کیفیت برگزاری آن در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ابراز داشت: این طرح از امروز یعنی شانزدهم تیرماه ، در ۶۰ امامزاده استان تهران برگزار می شود.طرح نشاط معنوی چند سالی است که در امامزادگان و بقاع متبرکه باهدف آموزش موضوعات دینی و اعتقادی برگزار می شود.

وی افزود:در این طرح کلاس های معارفی، احکام، آموزشی، علوم مختلف و ورزشی وجود دارد و هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد.

حسین پور ادامه داد:نزدیک به ۱۲۰ مبلغ دینی از شهر قم به یاری ما در این طرح آمده اند.همچنین ۱۰۰ کارشناس متخصص نیز از تهران در این طرح حضور دارند.

وی همچنین در مورد برگزاری اردوی تفریحی در قالب این طرح افزود: از ابتدای مرداد ماه یک اردوی تفریحی در شهرک دفاع مقدس برای شرکت کنندگان وجود دارد که ۱۰ روز اول آن برای آقایان و ۵ روز بعدی مربوط به بانوان است.

مسئول طرح نشاط معنوی در انتها با اشاره به اهداف این طرح خاطرنشان کرد: چند سال پیش بود که رهبر انقلاب به این موضوع اشاره کردند که امامزادگان باید تبدیل به قطب فرهنگی شود.ما می توانیم با محور قرار دادن این بقاع متبرک در برنامه های فرهنگی و آموزشی مردم را بیشتر با اصل دین آشنا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار