پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن کدامند؟

جدیدترین آمار از میزان پر فروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در پنجمین ماه میلادی منتشر شد که حاکی از صدرنشینی دو برند امریکایی و کره‌ای دارد، اما چینی‌ها به شدت در حال تصاحب بازار هستند.

 پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن کدامند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛جدیدترین آماری که از میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه توسط کانترپوینت منتشر شده مربوط به آمار فروش ماه مِی میلادی است که نشان از صدرنشینی آیفون دارد.

با وجود اینکه صدرنشینان این لیست برند‌های اپل و سامسونگ هستند، اما شاید برخلاف انتظار برخی، تولیدکنندگان چینی به دنبال این برند‌های مشهور با قدرت می‌تازند و صدرنشینی را هدفگذاری کرده‌اند.

پیش از این سامسونگ صدرنشین بود که آمار‌ها نشان می‌دهد بار دیگر اپل با فروش محصول آیفون ۸ توانسته جایگاه سابق خود در رده اول را بازپس بگیرد و گلکسی S۹ پلاس را در رده دوم پرفروش‌ترین‌ها قرار دهد.

آیفون ایکس هم که پرچمدار این برند امریکایی است در جایگاه سوم پرفروش‌های این ماه قرار گرفته و شاید یکی از دلایل این موضوع، گرانی آن باشد.

بلافاصله پس از این پرچمداران، برند شیائومی با محصول ردمی ۵A قرار دارد؛ بعد از آن نیز محصولات آیفون ۸ پلاس و سامسونگ گلکسی S۹ قرار دارد.

هواوی P۲۰ لایت، Vivo X۲۱، شیائومی ردمی ۵ پلاس/نوت ۵ و همچنین Oppo A۸۳ نیز در رده‌های بعدی این لیست تازه منتشر شده مشاهده می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

محصولات آمریکایی و کره‌ای در محاصره برندهای چینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار