اصفهان گرمتر می شود

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گرمتر شدن یک تا دو درجه ای دمای اصفهان تا اواسط هفته جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گفته حجت الله علی عسگریان ، بررسی نقشه‌های هواشناسی از جوی پایدار بر روی استان اصفهان طی سه روز آینده حکایت دارد و بر این اساس در اکثر مناطق، آسمان صاف گاهی با وزش باد در مناطق غربی و در بعدازظهر نیز افزایش ابر پیش بینی ‌می شود.

وی خاطر نشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان داشت: هوای اصفهان از امروز تا روز دوشنبه صاف در بعدازظهر کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده است.

علی عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوای خوروبیابانک به ۴۱ درجه رسیده است، ادامه داد: کاشان پس از خوروبیابانک بالاترین شدت گرما را دارد و دمای ۳۹ درجه سانتیگراد را تجربه می کند.

وی بیان داشت: در فرودگاه شهید بهشتی، کبوتر آباد، زرین شهر و ورزنه امروز دما ۳۶ درجه سانتیگراد است و در مبارکه و نطنز دما به ۳۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان داشت: دمای هوای مورچه خورت و نایین نیز به ۳۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

وی اعلام کرد: رطوبت هوا در چادگان، آران و بیدگل، نجف آباد، نطنز و گلپایگان نیز به ۱۵ درصد رسیده است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار