جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان:

تفنگ‌های پر برای شلیک به مغزهای پر ساخته شده‌اند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ای اعلام كرد: : استکبار بداند، تفنگ‌های پر برای شلیک به مغزهای پر ساخته شده‌اند و مغزهای خالی برای پرکردن این تفنگ‌ها .

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ؛در بيانيه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان آمده است: با دمیده‌شدن روح انقلاب و نفس مسیحایی امام (ره) در تن و جان ملت ایران روحیه خودباوری و علاقه به صیانت و عزت و دین‌مداری به اوج رسید و به دنبال افول رشد علمی در کشورهای استکبار پیشرفت‌های شگرف علمی ایران اسلامی بار دیگر خاری بر چشم دشمنان شد.
این بیانیه می‌افزاید: این بار نیز در پر کشیدن یکی دیگر از دانشمندان این ملت دست خونین استکبار به روشنی قابل رویت است، همین‌ها که ادعای حقوق بشرشان همه جا را گرفته و چندی پیش بوق رسانه‌هایشان گوش عالم را از سناریوی دروغین ترور سفیری کر کرده بود، همین‌ها که 30 سال است از هیچ‌گونه اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند.
در ادامه بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح شده است: استکبار جهانی بداند که شهادت این شخصیت‌ها سندی است بر اینکه ما اکنون در موضع بدر و خیبریم، چرا که در بدر و خیبر است که ما شهید می‌دهیم و بداند راهی را که با بصیرت انتخاب کرده‌ایم و با جهاد باز کرده‌ایم، با شهادت هموار می‌شود.
در این بیانیه آمده است: استکبار بداند، تفنگ‌های پر برای شلیک به مغزهای پر ساخته شده‌اند و مغزهای خالی برای پرکردن این تفنگ‌ها و چه قدر ساده‌اند که می‌پندارند، ترور این افراد می‌تواند، مقارن با ترور عقیده، ایمان و علم یک ملت باشد.
این بیانیه می‌افزاید: آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای باید پاسخگو باشد که چگونه اطلاعات این شخصیت‌ها به دست ایادی استکبار می‌افتد و سبب پیش آمدن این حوادث ناگوار می‌شود، البته بعید نمی‌دانیم، آنها هم دستی در دستان استکبار داشته باشند.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه باهنر در این بیانیه از دستگاه‌های امنیتی کشور خواسته‌اند که با تدبیر هرچه بیشتر خود، دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.
در پایان این بیانیه خطاب به شهید احمدی‌روشن آمده است: ای شهید همان‌گونه که با شهیدان علی‌محمدی، شهریاری و رضایی‌نژاد پیمان بستیم با تو نیز پیمان می‌بندیم که نگذاریم، خون به ناحق ریخته شده‌ات پایمال شود و هر سختی و مشکلی را در این راه به جان می‌خریم./خ2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار