جام جهانی ۲۰۱۸؛

لیگ برتر انگلیس در صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۱۸

بازیکنان لیگ برتر انگلیس تا کنون موفق شده اند با ۴۲ گل زده در جام جهانی روسیه مقام نخست جدول گلزنان این رقابت‌ها را ازان خود کنند.

لیگ برتر انگلیس در  صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۱۸به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 روسیه در حالی پیگیری می شود که تاکنون 26 بازیکن از لیگ برتر انگلیس در این رقابت ها موفق به گلزنی شده اند که از این بین هری کین و روملو لوکاکو به ترتیب با 6 و 4 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارند. 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بعد از بازیکنان لیگ برتر انگلیس با 42 گل زده، بازیکنان حاضر در لالیگای  اسپانیا با 35 گل  در جایگاه دوم قرار دارد و کریستیانو رونالدو  ستاره تیم پرتغال با به ثمر رساندن 4 گل نقش مهمی در افزایش این آمار داشته است. پس از او دیگو کاستا، آنتوان گریزمان، چریشف و یری مینا هر یک با سه گل در رده های بعدی قرار دارند.

بازیکنان حاضر در لیگ یک فرانسه با ۱۵ گل  در رده سوم این جدول قرار دارند و برترین گلزنان این لیگ در جام جهانی روسیه، ادینسون کاوانی و کیلیان ام‌باپه هستند که هر کدام موفق شدند سه گل به ثمر برسانند.

بوندسلیگا با  یازده گل زده در رده چهارم این جدول قرار دارد.

گفتنی است که بازیکنان  سری A ایتالیا تاکنون موفق شده اند هشت گل در جام جهانی به ثمر برسانند که  دو برابر لیگ عربستان و یک گل بالاتر از لیگ روسیه است. سوپر لیگ ترکیه و لیگ یک هلند نیز با سه گل در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

مگوایر: تیم برتر میدان بودیم

کین: انتظار راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشتیم

اندرسون: تا پیش از دریافت گل اول، بازی در اختیار ما بود

انتهای پیام/

صدر نشینی انگلیسی ها در جدول گلزنان جام جهانی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار