دور دنیا با نوآوران؛

از رباتی که متن‌های شما را خوش خط می‌نویسد تا کمربندی که قاتل چربی‌های اضافه است

محققان موفق به ساخت محصولات جدیدی شده‌اند که سبب آسان شدن زندگی افراد مختلف می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع مختلف می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

رباتی‌ که به جای شما می‌نویسد

به تازگی محققان موفق به طراحی و ساخت ربا‌تی‌ شده‌اند که قابلیت ترسیم کردن انواع نقاشی‌ و نوشتن انواع متن‌ را دارد؛ این ربات‌ می‌تواند هر متنی را که بخواهید در مدت زمان کوتاه و با خط زیبا برای شما بنویسد.

برای استفاده از این ربات‌ تنها کافیست آن را به رایانه شخصی خود متصل کنید تا متن‌های شما را بنویسد.

 

از هدفنی‌ که تنها در یک گوش می‌خواند تا کمربندی که قاتل چربی‌های اضافه است

هدفنی‌ که تنها در گوش صاحب خود صدا را پخش می‌کند

همه ما با قابلیت شناسایی تلفن‌های هوشمند آشنا هستیم؛ این تلفن‌ها فقط به وسیله صاحب خود و  اثر انگشت او باز می‌شوند اما به تازگی هدفون‌هایی طراحی شده‌اند که با شناسایی هویت صاحبشان‌ سیگنال‌های صدا را پخش می‌کنند و اگر این هدفون‌ در گوش فرد دیگری قرار بگیرد، به هیچ وجه صدایی را پخش نمی‌کند زیرا تنها هویت صاحب اصلی خود را می‌شناسد.

کمربندی که اجازه اضافه وزن را به شما نمی‌دهد

برای کنترل وزن و جلوگیری از چاقی به تازگی کمربند هوشمندی طراحی شده است که به صورت خودکار تنظیم می‌شود؛ این کمربند به یک تلفن همراه متصل شده و هنگامی که  شخصی آن را روی کمر خود ببندد اندازه دور کمر او در تلفن همراه ثبت می‌شود و هنگامی که این اندازه افزایش پیدا کند، سریعا به صاحب خود هشدار می‌دهد که در معرض اضافه وزن قرار دارد.

از هدفنی‌ که تنها در یک گوش می‌خواند تا کمربندی که قاتل چربی‌های اضافه است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار