اردبیل میزبان مسابقات شنای قهرمانی کشور

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت روز اردبیل ۴ و ۵ مرداد ماه با شرکت بیش از ۱۵۰ شناگر مسابقات شنای زیر ۱۴ سال قهرمانی کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید اسکندریون رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی برای توجه به استان‌های در حال رشد شنا در سطح کشور دارد و خوشبختانه استان اردبیل نیز در چند سال گذشته در بخش توسعه ورزش شنا عملکرد مناسبی داشته است.

وی افزود: به همین منظور و برای حمایت از استان‌هایی که فعالیت‌های مناسب در توسعه ورزش شنا داشته‌اند با نظر مثبت فدراسیون میزبانی مسابقات شنای زیر ۱۴ سال قهرمانی کشور با نام روز اردبیل به این استان واگذار شده که این مسابقات با حضور بیش از ۱۵۰ شناگر از حدود ۲۰ استان کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظار داریم که اداره کل ورزش و جوانان استان در تخصیص یک استخر به هیئت شنای استان اردبیل همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر بعد همگانی در بعد قهرمانی نیز هیئت شنای استان اردبیل بتواند وزشکاران بااستعدادی در سطح کشور معرفی کند.

اسکندریون بیان کرد: علاوه بر این موضوع استان اردبیل به عنوان دومین استان کشور شاهد راه‌اندازی و شروع به کار آکادمی شنا خواهد بود و این آکادمی با نام آکادمی هیئت شنای استان اردبیل فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی بیان کرد: افتتاح و راه‌اندازی این آکادمی کمک شایانی به برگزاری منسجم تمرینات شنا در استان، استعدادیابی مناسب و نیز استفاده از مربیان فنی و دارای دانش روز خواهد بود که بی‌شک فدراسیون شنا در نظر دارد راه‌اندازی آکادمی در تمامی استان‌های کشور را به منظور رشد ورزش شنا انجام دهد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران گفت: هیئت شنای استان اردبیل به دلیل فعالیت‌ها و اقداماتی که در ارتباط با توسعه همگانی ورزش شنا در استان داشته تصمیم گرفت این استان به عنوان دومین استانی باشد که آکادمی در آن راه‌اندازی می‌شود تا شاهد رشد و پیشرفت ورزش در این استان باشیم.

انتهای پیام/ی

 

برگزاری مسابقات شنا در اردبیل

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار