Galaxy Amp Prime 3 به جای J3 تولید خواهد شد

شرکت Cricket گوشی‌های Galaxy Amp Prime 3، مدل دوباره نامگذاری شده J3 سامسونگ را به بازار ارائه خواهد کرد.

Galaxy Amp 3 Prime به جای J3 تولید خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Cricket گوشی‌های میان رده جدید سامسونگ را معرفی کرده و نام آن را Galaxy Amp Prime 3 گذاشته است. بر خلاف نام جدیدی که برای این اسمارت‌فون در نظر گرفته شده، این مدل دوباره نامگذاری شده Galaxy J3 است، دستگاهی که تولید آن ماه گذشته به صورت رسمی اعلام شد.

Galaxy Amp Prime 3 در حال حاضر در وبسایت شرکت Cricket قابل خریداری است و کسانی که خواهان خرید این گوشی هستند باید 130 دلار از پول سخت به دست آمده خود را به این شرکت بدهند اما باید توجه داشت که این گوشی‌ها فقط با سرویس‌های مورد تأیید شرکت Cricket با این قیمت فروخته خواهند شد.

این گوشی دارای نمایشگری به بزرگی 5 اینچ با رزولوشن 720 پیکسل است. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است و باتری آن هم 2هزار و 600 میلی‌آمپر ظرفیت ذخیره انرژی دارد. سکان هدایت این گوشی را هم یک چیپست Exynos 7570 با پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A53 و سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز در دست دارد. Galaxy Amp Prime 3 با رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 مگابایتی تولید می‌شود که حافظه داخلی آن از طریق قرار دادن کارت حافظه قابل گسترش است. این اسمارت‌فون میان رده با سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo تولید می‌شود.

انتهای پیام/

Galaxy Amp Prime 3، میان رده جدید سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار