جشنواره تابستانه پوشاک را از دست ندهید

نخستین جشنواره تابستانه پوشاک با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد به مدت پنج روز در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برپا می‌شود.

جشنواره تابستانه پوشاک را از دست ندهیدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ نخستین جشنواره تابستانه پوشاک به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری شهرداری تهران از تاریخ ۳ تا ۷ مرداد ماه در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو واقع در بوستان گفتگو با هدف تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ­سازی به منظور مصرف پوشاک ایرانی، ارتقا سطح تولیدات داخلی کشور، معرفی کالا‌های با کیفیت داخلی، کمک به توسعه اشتغال، خرید آسان، مطمئن و سریع برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان و مصرف­ کنندگان می‌­توانند پوشاک با کیفیت و طراحی ایرانی با محور‌های مردانه، زنانه، پسرانه، دخترانه، بچگانه؛ حجاب و عفاف و کیف و کفش را که توسط تولیدکنندگان ایرانی ارائه می‌شود با هر سلیقه‌­ای خریداری کنند.

تلاش‌­های بسیاری صورت گرفته تا بازدید­کنندگان این جشنواره تفاوت‌­های محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و طراحی با فضایی متفاوت نمایشگاهی تجربه کنند.

این جشنواره فرصت مناسبی است تا در راستای حمایت ازمصرف پوشاک ایرانی، جنبش و حرکتی ملی آغاز، تا با افتخار مصرف پوشاک ایرانی و تولید ملی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی پوشاک نهادینه شود.

به منظور احترام و تشویق بازدیدکنندگان کلیه محصولات با تخفیفات ۱۰ الی ۳۰ درصد ارائه می‌شود نخستین جشنواره تابستانه پوشاک از تاریخ ۳ الی ۷ مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ آماده عرضه پوشاک ایرانی به بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: مد و لباس ، مد روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.