۴ پمپ تامین آب بویراحمد سوخت/ آب ۱۵ هزار مشترک قطع شد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوسان برق موجب از کار افتادن ۴ پمپ تامین آب شرب شهر مادوان و مناطق اطراف آن شد.

 نوسان برق ۴ پمپ تامین آب بویراحمد را سوزاند/ آب ۱۵ هزار مشترک بویراحمدی قطع شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید یعقوب فرجی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوختگی چهار پمپ تامین آب شهر مادوان و مناطق اطراف آن به دلیل نوسان در شبکه برق بوده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دلیل مشکلات بوجود آمده آب مناطق مادوان سفلی، علیا و بلهزار از ساعت ۱۴ امروز به مدت زمان ۲۴ الی ۳۶ ساعت قطع است.

فرجی با تشکر از صبر و شکیبایی مردم فهیم این مناطق عنوان کرد: تمام پرسنل آبفای استان با تلاش بی وقفه در پی رفع مشکل خواهند بود و برای تسریع در روند برطرف کردن مشکل از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

وی ابراز کرد: نوسان و قطعی آب به دلایل مختلف اجتناب ناپذیر است به همین دلیل شهروندان نصب تانکر ذخیره آب را همواره مد نظر داشته باشند تا در مواقع اضطراری دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ی

 

قطعی آب در بویراحمد

برچسب ها: هواشناسی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۷
آب چرا قطع شد