لاریجانی در دیدار با استاندار و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان قم:

بازاریان در مسائل مختلف آگاهانه و با تدبیر عمل کردند/ مشکلات اصناف بررسی شود

استاندار قم و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز قم امروز سه‌شنبه (۱۹ تیرماه) با دکتر لاریجانی دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از خانه ملت لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار قم و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز قم پس از استماع گزارش رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم و استاندار، اظهار داشت: مشکلات اصناف به خصوص نانوایان را بررسی کرده و نظر استانی را بیان کنید شاید مدل مناسبی برای حل مشکلات مشابه در کشور شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از زحمات اتاق اصناف مرکز استان قم که در فراز و فرود‌ها با بصیرت عمل کرده است، تشکر می‌کنم، بیان کرد: بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مثبتی داشتند و بازاریان تهران نیز همین گونه‌اند، ولی عده‌ای دخالت کردند.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات اصناف را حل کرد، افزود: بازاریان در مسائل مختلف آگاهانه و با تدبیر عمل کرده‌اند و این روند باید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتاق اصناف مرکز قم باید مشکلات اصناف را بررسی کرده با استاندار قم در میان بگذارند، گفت: ما نیز تلاش می‌کنیم تا مشکلات اصناف مرتفع شود.

صادقی استاندار قم نیز پیش از سخنان دکتر لاریجانی اظهار داشت: با توجه به موج سواری گروه‌های نفاق و سرویس‌های خارجی نسبت به مطالبات مردمی دارند، در حوادث اخیر اتاق اصناف مرکز قم به خوبی عمل کرد و با کنترل مناسب، انجام توجیهات لازم و برقراری ارتباط با صنف‌های مختلف، مشکلی به وجود نیامد.

وی افزود: اصناف قم همواره نشان داده‌اند که در مسائل سیاسی پیشتاز هستند.

استاندار قم گفت: سال گذشته با کمک اتاق اصناف مرکز قم، ۲۱۰۰ واحد مجوز گرفتند و اعطای مجوز به ۱۸۰۰ واحد دیگر نیز در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/ی

 

دیدار رییس مجلس با استاندار قم و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز قم 

برچسب ها: استانداری ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.