برگزاری جشن‌های دختران آفتاب در بیش از هزار کانون مساجد هرمزگان

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از برگزاری ویژه برنامه «جشن‌های دختران آفتاب» همزمان با دهه کرامت در مساجد سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حجت الاسلام احمد پهلوانی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: ویژه برنامه «جشن‌های دختران آفتاب» همزمان با دهه کرامت در بیش از هزار کانون فرهنگی هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: در این مدت همچنین بیش از صد برنامه با حضور خدام آستان مقدس کریمه اهل بیت (ع) در شهر‌های مختلف استان هرمزگان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: این ویژه برنامه‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، حاجی آباد و جزایر قشم و هرمز اجرا می‌شود.

حجت الاسلام احمد پهلوانی افزود: سرکشی از نیازمندان، عیادت از بیماران، دیدار با سالمندان و شرکت در جشن‌های دختران آفتاب از شاخص‌ترین برنامه های دهه کرامت است.

وی شرکت در جشن‌های دهه کرامت در مراکز نظامی، حضور در جشن‌های دهه کرامت بقاع متبرکه، نشست با سادات را بخش دیگری از برنامه‌های حضور خادمین حرم مطهر حضرت معصومه (س) برشمرد.

پهلوانی از اجرای طرح «نذر شادی» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت در استان هرمزگان یاد کرد و گفت: توزیع نان صلواتی و جابجایی صلواتی مسافران توسط تاکسی نمونه‌ای از این نذر است.

دهه کرامت از ۲۴ تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سوم مردادماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) ادامه می یابد.

انتهای پیام/ف

ویژه برنامه های دهه کرامت در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.