ال‌جی Q6 به اندروید 8.1 مجهز شد

شرکت ال‌جی به روز رسانی گوشی‌های میان‌رده خود را آغاز کرده و در اولین اقدام به روز رسانی اندروید 8.1 اوریو را برای Q6 عرضه کرد.

ال‌جی Q6 به اندروید 8.1 مجهز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی ال جی Q6 گوشی میان رده شرکت ال جی است که سال گذشته وارد بازار شد و قطعات سخت افزاری معمولی دارد اما به تازگی اعلام شده که این گوشی جدید ترین به روز رسانی نسخه اندروید یعنی اندروید 8.1 اوریو را دریافت کرده است.

از آن جایی که این گوشی در زمان عرضه به اندروید 7.1 مجهز بود، به نظر نمی رسید که ال جی دیگر به فکر ارتقای سیستم عامل آن باشد چرا که هنوز برخی از پرچمداران این شرکت به اندروید اوریو مجهز نشده اند؛ اما امروز خبر غیرمنتظره منتشر شد که از انتشار اندروید 8.1 برای گوشی Q6 اطلاع داد.

در حال حاضر این به روز رسانی تنها برای نسخه‌ی استاندارد Q6 در کره‌ی جنوبی عرضه شده است و به نظر می رسد در ماه‌های آینده صاحبان این گوشی در سراسر جهان آن را دریافت کنند. هنوز مشخص نیست که اندروید 8.1 تنها مختص نسخه استاندارد ال جی Q6 است یا مدل های دیگر این سری نیز به دریافت این بروز رسانی مجهز خواهد شد؛ تاکنون تنها به نام نسخه استاندارد گوشی Q6 برای دریافت جدیدترین نسخه اندروید اشاره شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ال جی ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۷
بهترین گوشیه ال جیه.من راضیم
آخرین اخبار