تاکید بر فعالیت‌های قرآن، نماز و عترت و توسعه فرهنگ نماز

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش  گفت :  سند جامع توسعه فرهنگ نماز  به عنوان نخستین سند فرهنگی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است که برای اجرای بهتر آن آموزش ۲۳ هزار مدیر مدرسه در قالب طرح مبین در دستور کار قرار گرفته است.

تاکید بر فعالیت‌های قرآن، نماز و عترت و توسعه فرهنگ نمازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا مصیب زاده در نخستین همایش هیات اندیشه ورزان در مشهد افزود: تدریس تخصصی در کلاس درس اهمیت زیادی دارد از این رو باید همه معلمان در حوزه تدریس به صورت تخصصی انتخاب شوند.

وی با تاکید بر جریان سازی برای آموزش قرآنی به ۱۳ میلیون دانش آموز کشور افزود:تشکیل هیات اندیشه ورزان در مدارس، استان‌ها و مناطق و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جدید به عنوان نخستین گام این جریان سازی است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش  افزود : بررسی طرح‌های اداره کل قرآن و عترت وزارتخانه، تثبیت فعالیت ها، چاپ کتاب و تعیین محتوا، رساندن محتوا به دانش آموزان و ارزیابی فعالیت‌ها با محور قرار دادن مدرسه، فراگیری، اثرگذاری و رونق مشارکت و مشارکت پذیری را از برنامه‌های پیش رو این اداره  می باشد .
 
مصیب زاده گفت: حفظ و نگهداری آیات قرآنی در حوزه برنامه‌های قرآنی و اجرای طرح امام شناسی و چاپ ۱۷ عنوان کتاب در حوزه عترت و گردهمایی سراسری کارشناسان قرآن کشور از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی است.
 
انتهای پیام//ز.ج


آغاز نخستین همایش هیات اندیشه ورزان به میزبانی خراسان رضوی از ۱۸ تیر

برچسب ها: قران ، اموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.