طرح جهادي لايروبي انهار رو بسته خيابان قصرالدشت در سطح ناحيه 2 منطقه 10

شهردار ناحيه 2 منطقه 10 از طرح جهادي لايروبي انهار رو بسته خيابان قصرالدشت با تلاش اداره خدمات شهري شهرداري منطقه خبر داد.


رضا رجب زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: باتوجه به شروع فصل بارش و نيز شيوع بيماري هاي واگيري، عمليات لايروبي و پاكسازي و نيز طعمه گذاري و همچنين گندزدايي خيابان قصرالدشت حد فاصل خيابان هاشمي تا كميل با تلاش اداره خدمات شهري شهرداري منطقه امروز 25 دي انجام شد و همچنين بعد از عمليات لايروبي كه بيش از 500 كيلوگرم لجن و زباله از نهرهاي روبسته پاكسازي و سپس با تانكر آب شست وشو، گندزدايي و طعمه گذاري توسط اين اداره انجام گرديد.
شهردار ناحيه 2 منطقه 10 در ادامه با اشاره به پاكسازي برچسب از سطح خيابان خوش اظهار داشت: به منظور زيبايي منظر شهري از درمنازل و نيز سطح محدوده عمليات امحا و پاكسازي برچسبهاي تبليغاتي تخليه چاه، درخيابان خوش انجام شد.
رجب زاده تصريح كرد: در راستاي رفاه حال شهروندان و رعايت نظافت وجلوگيري از آبگرفتگي معابر و بروز آلودگيهاي محيطي نهرهاي رو باز خيابان امام خميني (ره) به متراژ 1200 متر طول پاكسازي و لايروبي شد و همچنين شست و شوي نهرها نيز توسط تانكر آب صورت گرفت.
وي خاطر نشان كرد: با توجه به شروع بارندگي و به منظور جلوگيري و آمادگي در مقابل آب گرفتگي در سطح ناحيه، عمليات لايروبي نهرهاي سرپوشيده درخيابان هاي كارون و خيابان مالك اشتر انجام شد و همچنين لايروبي نهرها در بلوار امام خميني (ره) حد فاصل جيحون تا خيابان شهيدان نيز در دستور كار خود قرار داده است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار