ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان آغاز به کار کرد

ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دوازده کارگروه کار خود را از امروز در کرمان رسماً آغاز کرد.

ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ؛ مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در نخستین نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان کرمان بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را مهم ترین اهداف این ستاد عنوان کرد و گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب باید پرداخت از این جهت از امروز کارگروه های تخصصی در ستاد کرمان کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: اکنون شاهد توطئه های مختلفی از سوی دشمنان داخلی و خارجی به این نظام هستیم اما مجموعه فعالیت ها و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در قالب فعالیت های کاری عمیق، ماندگار و پرمحتوا و جذاب باشد.

صدفی گفت با توجه به جریان های متعددی که از سال ۵۸ تاکنون پشت سر گذاشته ایم و همچنین هشت سال جنگ تحمیلی که براین ملت تحمیل شده برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دو شیوه آیینی و تبیینی برگزار می شوند؛ وی ادامه داد: ۷۰ درصد از مخاطبین ما انقلاب را درک نکرده اند از این جهت باید به بُعد تبیینی برنامه ها به شکل ویژه پرداخته شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تقدس عدد چهل برای نماد و بلوغ فکری و رسیدن به تکامل از نگاه آموزه های دینی است ؛ خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه برنامه ها مرتبط با آموزه های دینی هستند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هم افزایی، همکاری و تعامل همه اقشار، احزاب و سازمان ها، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد و به دور از هر گونه سلایق حزبی و جناحی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در داخل کشور که در زمینه های مختلف با دشمنان خارجی نظام همراهی دارند؛ تصریح کرد: از درون و برون نظام مواجه با توطئه بیگانگان با دو کلمه «براندازی نظام» روبرو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات و شایعاتی که علیه نظام دینی و جمهوری اسلامی تحت عنوان ناکارآمدی نظام دارند را برای ناامید کردن همه کشورهای مظلوم و عدالت خواه است که در این میان وظیفه ما تبیین دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی است.

صدفی با اشاره به اینکه در سالی قرار داریم که چشمان همه دنیا به دنبال این است که در مقابل همه توطئه ها چه اقداماتی را انجام دهیم بیان کرد : مسائل و مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید بیشتر کار و تلاش کنیم و مهم ترین وظیفه ما برنامه ریزی عالمانه و هنرمندانه می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان فعالیت های علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی ، نمایشگاهی، رسانه ای، ورزشی و عرصه مراسم را مؤلفه های مهم در برنامه ریزی این ستاد عنوان کرد و افزود: مجموعه هایی که مسئولیت پذیرفته اند باید از ظرفیت های خاص خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار