عضو مجلس خبرگان رهبری:

ارتش یک نیروی مردمی و ولایتمدار است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ولایتمداری را از ویژگی های منحصربفرد ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

ارتش یک نیروی مردمی و ولایتمدار استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در جمع کارکنان تیپ ارتش جمهوری اسلامی مستقر در آذربایجان شرقی، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حفاظت از ارزش‌های معنوی، از نیروهای نظامی با اقتدار دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: دشمنان هر لحظه به فکر تجاوز به میهن اسلامی هستند اما اقتدار نظامی نیروهای مسلح ایران، باعث شده تا دست به کار خطایی نزنند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: استقلال نیروهای مسلح، عدم وابستگی به صنعت دفاعی بیگانگان و قدرت و توان بالا در حوزه عملیاتی، امتیازهای بی نظیر ارتش ایران در دنیاست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تفاوت و تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش‌‌های جهان، تصریح کرد: ارتش ما یک ارتش ولایی است و تنها ارتشی است که در جهان، تابع ولایت است و به درجه‌ای رسیده که مقام معظم رهبری از آن به عنوان شجره طیبه یاد می‌‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ملکوتی با بیان اینکه ماموریت‌‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، ماموریت‌های الهی است، گفت: ارتش ما با ایمان است و پایبندی به مسائل معنوی و ایمان و همبستگی و روحیه ایثار و فداکاری، ارتش ما را از ارتش‌های دنیا متمایز می‌‌کند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ما نه برای دنیا، نه برای ثروت و قدرت و نه برای سلطه‌گری بلکه برای خدا خدمت می‌کنند، گفت: ارتش ما یک ارتش مردمی است و میان نیروهای مسلح و مردم هیچ فاصله‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار