سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در شهرکرد:

آمریکا در بدترین شرایط نظامی قرار دارد/ دل بستن دشمن به کشمکش های درونی

 سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکا در بدترین شرایط نظامی است و به غیر از عملیات روانی و رسانه‌ای چیزی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف ظهر امروز در سومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ قمر بنی هاشم(ع) و تیپ بقیه الله(عج) اظهار داشت: دشمن به کشمکش‌های درونی دل بسته است. سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و حافظ آرمان‌های انقلاب است. همانگونه که در تکمیل پروژه غدیر به خوزستان تلاش کرد در همه زمینه‌ها همین گونه است.

 شریف با اشاره به تحقیقی که فرانسویان درباره 8 سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، ادامه داد: در این تحقیق فرانسویان مبنا را وصیت‌نامه شهدای 17 تا 45 سال قرار داده‌اند و تجهیزات، دیپلماسی و تبلیغات و پشتیبانی بین‌المللی از هر دو طرف جنگ را مقایسه کرده‌اند که بیان شده به هیچ وجه تجهیزات ایران با عراق قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: هدف امریکا و شوروی این بود که انقلاب تغییر رفتار دهد و تبدیل به الگو نشود. این یک موضوع تاریخی است و دشمن همواره درصدد بوده و هست.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: در تحقیق فرانسویها آمده است که سقوط صدام و حزب بعث عراق محصول دفاع مقدس بوده نه محصول نبرد با آمریکا.

 وی با بیان اینکه 3 موضوع مشترک در وصیتنامه‌های شهدا است که رمز پیروزی ایران بوده است، افزود: انگیزه معنوی و دینی و بنیان خانواده مذهبی و دینی، توصیه همه رزمندگان به پیروی از حرف رهبر مذهبی ایران و پیوند عمیق بین اقوام مختلف، 3 موضوع مشترک در وصیتنامه‌های شهدا است، و امروز می‌بینیم که که این 3 موضوع در دستور کار شبکه‌های ماهواره‌ای، خبری و تولید فیلم و مستند است.

شریف با اشاره به نقش مهم رزمندگان تبلیغات در دفاع مقدس گفت: تولیدات شما یکی از ابزار مهم در جریان ماندگاری و انتقال آرمان‌های 8 سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ما با منطق اسلام را بر کره خاکی حاکم خواهیم کرد» ادامه داد: اکنون آرزوهای ما از جمله آزادی حرمین شریف، آزادی شیعیان عراق و رسیدن به کربلا محقق شده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه بیان کرد: از بهره‌وری دوران دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم که البته یک بخش آن طبیعی است در آن زمان افکار عمومی تحت تأثیر جنگ و مشکلات آن بود و سطح توقع مردم نیز پایین بود اما کاهش 6 برابری قابل قبول نیست.

شریف خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد با تبلیغات و تضعیف اقتصاد کشور مردم را دلسرد و ناامید کند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا در بدترین شرایط نظامی است و به غیر از عملیات روانی و رسانه‌ای چیزی ندارد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمن 90 درصد از خوراک عملیات تبلیغاتی و روانی‌اش را از ما می‌گیرد، گفت: در صندوق فرهنگیان اختلاسی صورت گرفته سیستم قضایی کشور هم خبری را متشر می‌کند و همین باعث بهم ریختن افکار عمومی می‌شود و بعد از آن هم گفته می‌شود به برخی از این صندوق وام داده شده است.

انتهای پیام/س

سفر مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.