اثر فرا استانی مردم اصفهان در استحکام درونی نظام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دشمن به دنبال این است که با استفاده از برخی از نارسایی ها مردم را از نظام نا امید کند و اینجا وظیفه ی ماست که با ارتباط جدی با مردم پشتوانه انقلاب و نظام را مستحکم کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری در جریان نشست خبری گرامیداشت روز عفاف و حجاب که  امروز به میزبانی استانداری اصفهان برگزار شد، گفت: در شرایطی که قرار داریم برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم متعلق به شهدا ناشی از حضور معنا دار مردم و پشتیبانی از فرهنگ شهادت است چراکه دشمن با قصد براندازی نظام همواره کیان اعتقادی نظام را آماج حملات قرار می دهد.

وی ادامه داد: جامعه ما به رغم دشمنی استکبار جهانی و ایادی آن همچنان مقتدرانه ایستاده؛ این امر خود شگفتی بزرگیست که به برکت انقلاب به ثمر رسیده چراکه هر ملتی که 40 سال زیر بار فشار و توطئه دشمن قرار داشته باشد بی شک از هم خواهد پاشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: دشمن نه فقط از دسترسی ما به علم بلکه از صادرات فرهنگ مقاومت به دیگر کشور ها و ملت ها عصبانی است؛ با حضور به موقع در صحنه به دشمن اثبات می کنیم که همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی در دل مردم ریشه دوانده و این خود نشان دهنده پویایی جامعه است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه رسانه ها در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی توضیح داد: حال باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها، دستگاه های آموزشی و مبلغان به خوبی سعی در تولید محتوا  کنیم و فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج دهیم و پس از آن با اطلاع رسانی صحیح حضور مردم را جدی تر و موثر تر شاهد باشیم.

عسگری اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که با استفاده از برخی از نارسایی ها مردم را از نظام نا امید کنند و اینجا وظیفه ی ماست که با ارتباط جدی با مردم پشتوانه انقلاب و نظام را مستحکم کنیم چراکه حضور مردم اصفهان در صحنه نه فقط بر شهر و استان بلکه بر کل کشور اثر گذار است.

وی در پایان بیان کرد: در مراسم مختلف همه دستگاه های فرهنگی مشارکت حداکثری ندارند لذا باید سعی داشته باشیم که تا حد توان نهاد های متولی را در رخداد های فرهنگی دخالت دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری گرامیداشت روز عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.