امروز؛

آغاز ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد

در آئینی کلنگ ساخت ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی در روستای کل عباس آباد کریک دنا به زمین زده شد.

آغاز ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ؛نماینده  ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در آئین کلنگ زنی ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در روستای کل عباس آباد کریک دنا با تقدیر از دست اندرکاران این طرح، ساخت مسکن برای نیازمندان را کاری بسیار ارزشمند و قابل ستایش دانست و از مسئولان متولی خواست تا با تعامل و همت جهادی به ساخت این واحد‌ها سرعت ببخشند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی خدمت به خلق را عطیه الهی برای مسئولان برشمرد و افزود:کار جهادی، نیکی به خلق و همنوعان خود بدون چشم داشت و بی مزد و منت به مثابه معامله با خدای خویش است که اگر مسئولان انتظار پاداش و تشکری داشته باشند آن وقت این معامله معنای واقعی خود را از دست می‌دهد.

زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به زلزله خیز بودن این استان مقاوم سازی این واحد‌ها را برای کاهش خسارت‌ها و تلفات انسانی مهم دانست و گفت: باید مسئولان متولی تلاش کنند ساخت مسکن مقاوم به ویژه برای افراد کم درآمد ونیازمند در مناطق کمتر برخوردار استان را در اولویت قرار دهند.

فرمانده سپاه فتح استان هم با بیان اینکه بسیج سازندگی تلاش می‌کند به همراه سایر دستگاه‌های متولی هر یک از این واحد‌ها را ۴۵ روزه تکمیل و تحویل دهد، گفت:اولویت فعلی بنا به شرایط جوی به شهرستان‌های سردسیری بویراحمد و دنا است و ساخت مسکن مددجویی برای بقیه شهرستان‌ها در طول سال جاری انجام می‌شود.

سردار بوعلی افزود:سپاه فتح و بسیج سازندگی با استفاده از تمامی امکانات اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات تلاش می‌کند در کمترین زمان ممکن این واحد‌ها تکمیل و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز یکی از اولویت‌های ساخت مسکن مددجویی را در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۷ و ۸ اعلام کرد و گفت: تاکنون در این مناطق ۱۶ هزار خانوار مددجوی فاقد مسکن و یا دارای مسکن غیرمقاوم شناسایی شده است.

محبی با بیان اینکه این ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال و با زیربنای هر واحد ۵۰ متر مربع ساخته می‌شود ابراز امیدواری کرد: این واحد‌ها با مشارکت بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیران به مدت یک سال ساخته و تحویل صاحبان آن‌ها شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این امسال هزار و ۸۳۵ واحد مسکونی دیگر با اعتبار بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد ساخته می‌شود.

انتهای پیام/غ

 ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.