جام جهانی ۲۰۱۸؛

مقایسه عملکرد تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی

تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی امشب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت هو اسکورد به بهانه بازی امشب تیم  ملی فوتبال انگلیس و تیم ملی فوتبال کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه عملکرد این دو تیم را در طول این جام با یکدیگر مقایسه کرده است.

مقایسه عملکرد تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی

مقایسه عملکرد دو تیم

میانگین گل زده در هر بازی برای تیم ملی فوتبال  انگلیس 2.2 گل و این آمار برای تیم کرواسی 1.8 است.این آمار نشان می دهد سه شیر ها در خط حمله نسبت به کروات ها برتری دارند و خط دفاعی کرواسی باید مراقب مهاجمان تیم انگلیس به خصوص هری کین باشد.

میانگین گل خورده در هر بازی

این آمار برای تیم ملی فوتبال انگلیس 0.8 گل در هر بازی است و برای تیم ملی فوتبال کرواسی 0.6. این آمار نشان می دهد تیم کرواسی خط دفاعی مستحکم تری دارد و تیم انگلیس برای گل زدن کار آسانی نخواهد داشت.البته اختلاف دو تیم در این مورد بسیار اندک است.

درصد مالکیت توپ

 انگلیس ها در این قسمت  میانگین 54.2% را دارست  و تیم ملی کرواسی هم میانگین 54.9%.را در اختیار دارد. دو تیم در این زمینه بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و در بازی های خود مالکیت توپ بیشتری نسبت به حریفان داشته اند ولی به دنبال فوتبال مالکانه مطلق نبوده اند.

دقت پاس

دقت پاس شاگردان ساوت گیت  85.3% بوده است و دقت پاس های بازیکنان تیم ملی کرواسی 80.9% است.انگلیسی ها در این زمینه عملکرد بهتری از کرواسی داشتند و با دقت بیشتری توپ را میان خودشان پاس کاری کرده اند.

میانگین شوت در هر بازی

تیم ملی انگلیس 12.8 شوت در هر بازی به سمت دروازه حریفان خود زده است و تیم ملی کرواسی 14.2 شوت.تیم کرواسی در طول این جام تیم شوت زن تری نشان داده است و در این بازی هم قطعا بازیکنان شوت زن این تیم می توانند برای تیم انگلیس دردسر ایجاد کنند.

میانگین دریبل در هر بازی

انگلیسی ها در این جام در هر بازی به صورت میانگین 10 دریبل موفق داشتند و کروات ها 10.8 دریبل در هر بازی.این آمار نشان می دهد این دو تیم از نظر تکنیکی به هم نزدیک هستند و هر دو تیم روی بازیکنان دریبل زنشان حساب ویژه ایی باز می کنند.

میانگین تکل در هر بازی

بازیکنان انگلیس در هر بازی 11.8 تکل موفق داشته اند و بازیکنان کرواسی 13 تکل موفق در هر بازی.در این قسمت هم بازیکنان قدرتی تیم کرواسی برتری دارند.

امتیاز سایت هو اسکورد

امتیاز تیم ملی فوتبال انگلیس 6.91 است و امتیاز تیم ملی فوتبال کرواسی 6.92 .این نکته نشان دهنده عملکرد نزدیک دو تیم در طول جام جهانی 2018 است.

مقایسه عملکرد تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی


مسیری که دو تیم طی کردند تا به نبمه نهایی این جام برسند:


انگلیس

دربازی های گروهی تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود با نتیجه 2 بر یک تیم ملی فوتبال تونس را شکست داد.در بازی دوم با نتیجه 6 بر یک پاناما را در هم کوبید و در بازی سوم خود با یک گل نتیجه بازی را به تیم ملی فوتبال بلژیک واگدار کردند.پس از صعود به عنوان تیم دو گروه در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل تیم ملی فوتبال کلمبیا در 120 دقیقه به تساوی یک یک رسیدند و در ضزبات پنالتی توانستند این تیم را شکست دهند.انگلیسی ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سوئد قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست دهند تا در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی قرار بگیرند.


کرواسی

کروات ها در سه بازی مرحله گروهی خود به پیروزی رسیدند.آن ها در بازی اول خود 2 بر صفر نیجریه را شکست دادند و در بازی دوم خود 3 بر صفر بر آرژانتین پیروز شدند و د بازی سوم خود 2 بر یک ایسلند را شکست دادند.آن ها در مرحله یک هشتم نهایی در 120 دقیقه با دانمارک یک-یک مساوی شدند و در ضربات پنالتی این تیم را شکست دادند.در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل میزبان جام،روسیه قرار گرفتند و با تساوی 2-2 در 120 دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که توانستند در این بازی هم به پیروزی برسند تا در نیمه نهایی مقابل انگلیس قرار بگیرند.

مقایسه عملکرد تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی


نحوه به ثمر رساندن گل ها


انگلیس

انگلیسی ها 5 گل از ضربات ایستگاهی و 3 گل از نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند.3 گل هم بازیکنان حریف درون دروازه خود قرار داده اند.


کرواسی

کروات ها 6 گل در جریان بازی،یک گل از ضربه ایستگاهی ویک گل از نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند.یک گل هم بازیکنان حرف به خودشان زده اند.

انتهای پیام /

مقایسه عملکرد کرواسی و انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار