در شرایط تحریم اقتصادی باید از تولیدکنندگان حمایت شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط تحریم اقتصادی باید از تولیدکنندگان حمایت شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید محمود نوابی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در شهرکرد افزود: در شرایط تحریم اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه تولید باید به عنوان یک ارزش در کشور مطرح شود، اضافه کرد: مالیات، بیمه و سود بانکی برای تولیدکنندگان باید ثابت باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا باید هم تراز با مبارزه با قاچاق مواد مخدر مورد توجه قرار گیرد تا تولیدکننده داخلی بتواند پیشرفت کند و کالای باکیفیت به دست مشتری برساند.

نوابی گفت: در سال گذشته ۵۹۰ میلیارد ریال و در سه ماهه نخست سال جاری نیز ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در طول بازرسی های صورت گرفته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته، ۱۰ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف در کشور تشکیل شد افزود: دیدگاه سودجویانه از مصرف کننده داخلی باید ریشه کن شود.

دهم تیرماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان «روز صنعت و معدن» و از دهم تا بیستم تیرماه به عنوان «دهه صنعت و معدن» در استان چهارمحال و بختیاری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کشور

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.