پيگيری مطالبات رانندگان/بيمه تكميلی درمان رانندگان طی هفته آينده حل و فصل می شود

دومين نشست رسيدگي به مطالبات رانندگان با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون وزير راه و شهرسازی، رؤسای تشكل‌های صنفي حمل و نقل جاده‌ای، در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

پيگيری مطالبات رانندگان/بيمه تكميلی درمان رانندگان طی هفته آينده حل و فصل می شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،دومين نشست رسيدگی به مطالبات رانندگان با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون وزير راه و شهرسازی، رؤسای تشكل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای، در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

غلامحسين دغاغله مديركل دفتر حمل و نقل كالا كه در اين نشست حضور داشت، اظهار داشت: در اين نشست، نمايندگان اصناف و تشكل‌های صنفی، ابتدا گزارشی از مطالبات رانندگان در حوزه فعاليتی ساير دستگاه‌ها ارايه كردند از جمله بازنشستگی، بيمه درمان، تأمين لاستيك و لوازم يدكی مورد نياز رانندگان و غيره كه در رسيدگی به اين موارد خواستار پيگيری از سوی دستگاه‌های ذیربط شدند.

وی افزود: در بخش ديگری از اين نشست، عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بيان اين كه مطالبات رانندگان در ارتباط با فعاليت‌های سازمان با جديت پيگيری شده و در دستور كار قرار گرفته است، افزود: بيمه تكميلی درمان رانندگان طی هفته آينده حل و فصل می شود، همچنين نحوه محاسبه كرايه برساس تن – كيلومتر طي 6 جلسه كارشناسي با حضور اساتيد دانشگاه و نمايندگان صنف بررسی شده و فاز اول اجرای طرح طی 10 روز آينده عملياتی می شود.

دغاغله خاطرنشان كرد: اصلاح فرايندهای كاری طی كارگروه‌هايی كه در ستاد و استان‌ها تشكيل شده است به طور مستمر بررسی می شود و در پايانه‌ها اعمال می شود. همچنين بازنگری در قوانين و مقررات با نظر نمايندگان اصناف و تشكل‌های صنفی مورد رسيدگی قرار گرفته است.

مديركل دفتر حمل و نقل كالا تصريح كرد: در پايان جلسه از سوی عدل معاون سازمان برنامه و بودجه تأكيد شد، مشكلات رانندگان كه تاكنون حل و فصل نشده است احصاء‌ شود و به همراه راهكارهای پيشنهادی به نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور براي پيگيری و اولويت‌بخشی آن ارائه شود.

گفتنی است رسيدگی به توزيع لاستيك با نرخ مصوب به رانندگان، افزايش كرايه حمل مواد سوختی توسط شركت نفت و برداشتن محدوديت منطقه‌ای سوخت كه از مطالبات اولويت‌دار رانندگان است، مقرر شد ظرف چند روز آينده عملياتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار