توزیع بیش از ۱۲ ھزار جلد کتاب در استان بوشهر

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از پارسال تا کنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در استان بوشهر توزیع شده است.

توزیع بیش از ۱۲ ھزار جلد کتاب در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آنیتا مظفری افزود: بیش از ۱۰ ھزار جلد کتاب پارسال و دو هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در سه ماه امسال، با موضوعات مختلف در استان بوشهر با هدف افزایش سرانه مطالعه توزیع شده است.

وی بیان کرد: این کتاب‌ها با موضوعات فرهنگی، تاریخی، رمان، اطلاعات عمومی، کودک و نوجوان، هنری و مذهبی بین اداره‎ها، موسسه‌های فرهنگی، انجمن‌ها و مراکز فرهنگی و هنری با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در ماه مبارک رمضان، نیز دو ھزار جلد قرآن، مفاتیح الجنان و ادعیه در استان توزیع شد.

مظفری یادآور شد: تلاش‌هایی برای حل مشکل کتاب فروشی‌های استان برای توزیع کتاب با اعطای وام صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به این‌که پارسال یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای خرید کتاب از نویسندگان ھم استانی هزینه شد، ابراز امیدواری کرد با اجرا شدن تفاهمنامه‌ای که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار بوشهر رسیده گام‌های موثرتری برای حمایت از نویسندگان، ناشران و کتاب فروشی‌های استان برداریم.

انتهای پیام/م

۱۲۵۰۰ جلد کتاب در استان بوشهر توزیع شده است

برچسب ها: معرفی کتاب ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.