مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی؛

بیش از هر زمان دیگری در کنار تولید استان هستیم

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به نوسانات بازار ارز در کشور و تاثیر آن بر تولید؛ بر حمایت از بخش تولید تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ یعقوب مزرعه لی که به همراهی هیئت تخصصی رسیدگی به پرونده‌های بزرگ مالیاتی  در بازدید از  کارخانه تولید مخزن‌های پلی اتیلن در ارومیه از نزدیک در جریان وضعیت تولید در این واحد قرار گرفت و مسائل و مشکلات مالیاتی این واحد تولیدی با حضور وی و هئیت همراه مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: با رسیدگی به پرونده‌های بزرگ مالیاتی استان در واحد تخصصی ویژه که از وجود نیرو‌های خبره و با تجربه بهره می‌برد روند رسیدگی به این پرونده‌ها به نحو مطلوب و در فضای تعامل و تفاهم صورت می‌گیرد.
مدیرکل امور مالیاتی استان نتیجه این تعامل و تفاهم را رسیدگی و اختتام ۵۶۳ پرونده از ۷۲۱ پرونده مالیاتی بزرگ استان مربوط به عملکرد سال‌های ۹۵-۹۲ عنوان کرد و افزود: ۸۳ درصد از این پرونده‌ها از طریق تمکین مؤدی و بدون اعتراض و ارجاع پرونده به مراحل دادرسی مالیاتی خاتمه یافته است.
مزرعه لی همچنین در این دیدار با اشاره به نوسانات بازار ارز در کشور و تاثیر آن بر تولید از حمایت از بخش تولید تاکید کرد و افزود: بیش از هر زمان دیگری در کنار تولید استان هستیم.
انتهای پیام/ح


اختتام ۵۶۳ پرونده بزرگ مالیاتی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.