مدیرعامل تامین اجتماعی کشور در شیراز مطرح کرد؛

بیش از ۴۱ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی/ فارس دارای جایگاه بالا در موضوع خیر در سلامت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تقی نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی کشور در همایش تجلیل از خیران درمان تامین اجتماعی فارس گفت: در حال حاضر ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی هم درمان، مستمری و... را پرداخت می‌کند، ادامه داد: این سازمان دارای درآمد هزینه‌ای است و در سال ۹۷ ماهیانه ۵ هزار میلیارد تومان پرداخت مستمری داشتیم.

نوربخش افزود: در شرایطی قرار داریم که فضای کسب و کار در تهدید است و در این شرایط سخت ۱۲ بخشنامه برای حمایت از تولید توسط سازمان صادر شده است.

نوربخش یادآور شد: در استان فارس نیز وضعیت همین است و خوشبختانه فارس دارای جایگاه بالایی در موضوع خیر در سلامت است که بیشترین ساخت و ساز‌های خیران در فارس بوده است.

وی یادآور شد: در ۴ سال اول دولت ۱۰۴ درصد مستمری افزایش پیدا کرد که البته جای کار بیشتر دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به دو اتفاق جدید در سازمان تامین اجتماعی،  تصریح کرد: سازمان یک هتل مجهز در نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) برای مستمری بگیران در نظر گرفته و به همت مجلس شورای اسلامی تبصره‌ای وجود دارد که دولت ۵۰ هزار میلیارد تومان بابت مطالبات سازمان تخصیص دهد که امروز ۲۳ هزار میلیارد تومان در غالب تسهیلات بانکی تهاتر می‌شود که ایجاد نقدینگی خواهد شد.

انتهای پیام/ر

صحبت های مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار