حمله توییتری ترامپ به ناتو با یک غلط املایی فاحش

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری با حمله لفظی به کشورهای ناتو خواستار اختصاص فوری ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی اعضای ناتو به این سازمان شد.

حمله توییتری ترامپ به ناتو همزمان با نشست این سازمان در بروکسلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، همزمان با برگزاری نشست سالانه ناتو در بروکسل، مجددا با ارسال یک توییت از این سازمان و بودجه دفاعی اندک کشورهای عضو آن انتقاد کرد.

وی در حساب توئیتری خود نوشت: «ناتو چه فایده‌ای دارد وقتی آلمان میلیارد‌ها دلار برای خرید گاز و انرژی به روسیه می‌دهد؟ چرا تنها ۵ کشور از ۲۹ کشور به تعهد خود (در قبال تامین بودجه ناتو) عمل کرده‌اند؟ ایالات متحده آمریکا برای حفاظت از اروپا هزینه می‌کند و در مقابل میلیارد‌ها دلار در تجارت از دست می‌دهد. بلافاصله باید ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی به ناتو اختصاص داده شود و این کار نباید تا سال ۲۰۲۵ تحقق یابد.»


بیشتر بخوانید: ترامپ خروج از ناتو را هم کلید زد


ترامپ در حالی توییتر را برای انتقاد از ناتو انتخاب کرد که خودش در نشست سالانه این سازمان در بروکسل حضور دارد و از نزدیک می‌تواند با سران کشورهای عضو آن گفتگو کند.

نکته جالب توجه دیگر اینکه رئیس جمهور آمریکا در ادامه غلط‌های املایی جنجالی خود، در این توییت نیز ابتدا کلمه there را به اشتباه their نوشت اما قبل از آنکه خبرساز شود آن را اصلاح کرد!

حمله توییتری ترامپ به ناتو همزمان با نشست این سازمان در بروکسل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۷
میرفتی اول سواد یاد میگرفتی بعد رئیس جمهور میشدی
آخرین اخبار