معرفی بازی Stairs + تصاویر

هر بازی با توجه به میزان جذابیت و هیجان انگیز بودنش می تواند برای مخاطبانش نوعی اعتیاد محسوب شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر بازی با توجه به میزان جذابیت و هیجان انگیز بودنش می تواند برای مخاطبانش نوعی اعتیاد محسوب شود و بتواند کاربرانش را برای ساعات طولانی سرگرم نماید، حال این بازی می تواند یک بازی رزمی باشد یا یک بازی کاملا آرام و بی استرس که گیمر را به خود علاقمند کرده باشد.

یکی از بازی های موجود در بازار بازی Stairs، است که طرفداران مخصوص به خودش را دارد و باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب این بازی را به سایرین هم معرفی نماید، پس اگر با این بازی هیچ آشناییتی ندارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

معرفی بازی Stairs + تصاویر

بازی Stairs

شرکت معروف Ketchapp با بازی‌های اعتیاد آور خود باعث محبوبیت زیاد خود شده است. بازی Stairs هم یکی از همان بازی هاست که با خلاقیت همراه است و شاید ظاهر ساده‌ای داشته باشد، اما هیجان زیادی را به خون شما تزریق می‌کنید.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی The Bonfire: Forsaken Lands برای ios 


گرافیک بازی ساده، اما زیباست که این هم یکی از خصوصیات بازی‌های کچاپ است. گیم پلی بازی همان فرمول همیشگی بازی‌های استدیو Kechapp است.


دانلود کنید: تیراندازی با گوشی همراه


شما از پله‌ها به سمت بالا حرکت کنید و طوری کنترل توپ بازی را داشته باشد که به تیغه‌های مشکلی رنگ برخورد نکند.

معرفی بازی Stairs + تصاویر

روند حرکتی این توپ در اختیار بازیکن نیست و تنها حرکت آن به سمت چپ و راست توسط بازیکن انجام می‌شود.


دانلود کنید: بهترین بازی های اندروید


با هر پله‌ای که به سمت بالا حرکت می‌کنید، یک امتیاز به شما اختصاص داده می‌شود و باید تمام تلاش خود را در تمام دور‌های بازی انجام دهید تا بهترین رکورد را ثبت کنید؛ بله قضیه به همین سادگی است و شاکله اصلی بازی را رکوردزنی و رقابت با دوستان تشکیل می‌دهد.


دانلود کنید: گوسفندتان را پرتاب کنيد! 


نکته مهمی که در مورد بخش امتیازات بازی باید گفت، مربوط به دایره‌های کوچک روی هر پنل هستند که حکم بوستر امتیازی را دارند.

معرفی بازی Stairs + تصاویر

نحوه استفاده از آن‌ها بدین شکل است که اگر به صورت مداوم توپ را روی آن‌ها پایین بیاورید، می‌توانید امتیازات بیش‌تری کسب کنید.


دانلود کنید: 20 نرم افزار کاربردی برای iOS که نباید آن‌ها را از دست داد


این امتیاز بیش‌تر تا سقف ۵ تعیین شده است و حتی می‌توانید با حرکت متداوم روی دایره‌های کوچک از هر پله ۵ امتیاز کسب کنید و رکورد‌های خود را با سرعت بیش‌تری افزایش دهید. رفته رفته سرعت حرکت بازی بیش‌تر می‌شود و در نتیجه، تمرکز و سرعت عمل بیش‌تری را از بازیکن انتظار دارد.

معرفی بازی Stairs + تصاویر

بالاخره رکورد‌های پایین‌تر محلی برای دست گرمی قرار داده شده است و این امتیازات بالاتر هستند که می‌توانند چالش‌های سریع‌تری را برای بازیکنان داشته باشند. بازی Stairs اثر ناب دیگری از استودیو Ketchapp است که همان فرمان همیشگی این استودیو را در طراحی بازی‌ها ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Gleam of Fire برای کاربران IOS 


تمرکز و سرعت بالا، حرف اول را برای موفقیت در بازی می‌زنند و بازیکن لحظه به لحظه باید هم حواسش به انگشتانش باشد و تمرکز خود را روی کسب رکورد بهتر جمع کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار