معرفی بازی Crash Bandicoot +تصاویر

برخی از بازی های موجود در بازار ورژن یا نسخه های جدیدتری از بازی های نوستالژی هستند که سعی دارند همیشه جایگاه خودشان را در بین علاقمندانشان حفظ نمایند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از بازی های موجود در بازار ورژن یا نسخه های جدیدتری از بازی های نوستالژی هستند که با توجه به تغییر و تحولاتی که هر روز در کنسول های بازی و سلایق مختلف بروز پیدا می کند این بازی ها هم خودشان را به روز کرده و با طراحی و هیجان جدیدتری وارد بازار می شود.

یکی از این بازی ها، بازی Crash Bandicoot است و باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب آن را به علاقمندانش معرفی نماید، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Crash Bandicoot +تصاویر

بازی Crash Bandicoot

بازی Crash Bandicoot از بهترین ریمستر‌های نسل هشتم است چرا استدیو سازنده بدون اینکه چیزی را از نسخه‌های اصلی حذف کنند آن‌ها را بهبود داده اند و با گرافیک بهتر ریسمتر ارائه کرده اند که حتی بهتر از ریمستر نسخه اول سه گانه آنچارتد است.


بیشتر بخوانید: عناوین رایگان پلی استیشن 4 در ماه جولای 2018 مشخص شد 


چند سال پیش شایعاتی مربوط به انتشار ریمستر کراش به گوش می‌رسید، ولی خبری از آن نبود تا اینکه این بازی عرضه شد و با چالش‌های خود به یکی از بهترین بازی‌ها تبدیل شد و خاطرات شیرین ما را، زمانی که با پلی استیشن ۱ بازی می‌کردیم زنده کند.

درست است که هسته‌ی اصلی بازی دست‌نخورده باقی مانده، اما بازسازی گرافیکی سه بازی که بیست سال از عرضه‌ی آن‌ها می‌گذرد تلاش بسیاری می‌طلبد و اکتیویژن هم با آگاهی از میزان عطش طرفداران سینه‌چاک کرش، در مدرنیزه کردن ظاهر بازی کم نگذاشته است.

تمامی تصاویر، بافت‌ها، انیمیشن‌ها و حتی صدا‌ها و موسیقی متن بازی از ابتدا ساخته شده و نتیجه یک بازی کاملا امروزی با حفظ حال و هوای نوستالژیک است.

معرفی بازی Crash Bandicoot +تصاویر

نسخه‌ی اول کرش شاید در بین این سه نسخه، چه از لحاظ گیم‌پلی و چه گرافیک ساده‌ترین آن‌ها باشد، ولی همین که کنترل کرش را در جنگل بر عهده می‌گیرید، متوجه دقت فراوان سازندگان به ریزترین جزئیات خواهید شد.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Assassins Creed:Origins 


از مو‌های پوست بدن کرش گرفته تا برگ‌های درختان، هیچ‌چیز از زیر نظر چشمان تیزبین سازندگان دور نمانده و به هر طرف بنگرید، پیشرفت گرافیکی را می‌بینید.

معرفی بازی Crash Bandicoot +تصاویر

در نسخه‌های دوم و سوم، پیشرفت‌های گرافیکی به اوج خود می‌رسند چرا که با تنوع بسیار بیشتری در طراحی ظاهری مراحل طرف هستیم و رنگ‌بندی مراحل و دشمنان مختلف باعث می‌شوند لب به تحسین گرافیک بازی بگشاییم. نورپردازی و سایه‌زنی‌ها مخصوصا در نسخه‌ی سوم به هیچ وجه روی پلی‌استیشن ۱ ممکن نبوده و تجربه‌ی همان مراحل قدیمی روی کنسول جدید با جزئیات مانند جای پای کرش روی برف یا موج‌های آب، لذتی دو چندان دارد.

البته سه‌گانه‌ی کرش در زمینه‌ی گرافیک، قافله را به رقبای جوان‌تر خود یعنی رچت و کلنک می‌بازد و کاری که اینسامنیاک گیمز با بازسازی Ratchet & Clank کرد، چیزی بسیار بیشتر و یک بازسازی صرف بود و البته که این بازی شش سال بعد از نسخه‌ی اول کرش منتشر شد.

معرفی بازی Crash Bandicoot +تصاویر

N. Sane Trilogy همان حال و هوای گذشته را منتقل می‌کند. محیط بازی گرم و گیراست و دیدن شخصیت Crash همیشه آدم را سر ذوق می‌آورد.


دانلود کنید: پلی استیشن 2 را بر روی اندروید شبیه سازی کنید


اما هم ما بزرگ شده‌ایم و هم Crash دیگر پیر شده است. شاید اگر Vicarious Visions بلند پروازی کرده و گیم‌پلی بازی را را نیز مدرن‌تر می‌کرد، شرایط به کلی متفاوت می‌شد. اما انجام این کار ریسک بزرگی بود که Vicarious زیر بار آن نرفت.

اگر دوست دارید همان بازی بیست سال پیش را بازی کنید و خاطرات خود را زنده کنید این بازی را برای شما ساخته اند، اما بدانید که گیم پلی چیزی بیشتر از بیست سال پیش ارائه نمی‌دهد. این بازی فقط برای PS4 موجود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار