مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان:

پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلوی گرمی افتتاح شد /خاموشی‌های منطقه کاهش می یابد

پست ۲۳۰ کیلو ولت نصیرلوی گرمی با حضور وزیر نیرو در استان اردبیل افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان صبح امروز در مراسم افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلوی گرمی اظهار داشت: شرکت برق منطقه آذربایجان در سال ۹۷ به تعداد ۱۶ پروژه مهم با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در دست احداث دارد که از این ۱۶ پروژه ۵ پروژه در استان اردبیل بوده و از میان آن‌ها نیز می‌توان به ۳ پروژه مهم احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی در اردبیل، خلخال و گرمی اشاره کرد.

وی گفت: تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع شمال استان اردبیل، کاهش خاموشی‌های منطقه و افزایش قابل اطمینان شبکه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخ‌گویی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی و نیز کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه از جمله اهداف احداث پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو در شهرستان گرمی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان افزود: احداث پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو از سال ۹۲ در اولویت برنامه‌های شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان قرار گرفته و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی و بخشی نیز از منابع داخلی شرکت عملیات اجرایی پروژه از سال ۹۳ شروع شد.

میلانی بیان کرد: با تامین تجهیزات و اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه‌اندازی سازه‌های این پروژه از اردیبهشت ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امروز به طور رسمی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: جمع هزینه‌کرد برای این پروژه ۴۴۰ میلیارد ریال بوده که در منطقه نصیرلوی گرمی استان اردبیل واقع شده است و از جمله مشخصات این پروژه می‌توان به دو دستگاه فیدر خط ۲۳۰ کیلو ولت و دو دستگاه فیدر ترانس ۲۳۰ کیلو ولت، یک دستگاه فیدر ترانس و ۶ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلو لبت اشاره کرد که این پروژه از دو دستگاه فیدر ترانس ۶۳ کیلو ولت و چهار دستگاه فیدر خط ۶۳ کیلو ولت تشکیل شده است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

 

وزیر نیرو در اردبیل

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار