معرفی ۴۳ برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی در هرمزگان

برگزیدگان استانی جشنواره خوارزمی درهرمزگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:۴۳ برگزیده استانی چهارمین جشنواره جوان خوازمی در هرمزگان معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در مقطع متوسطه اول برگزار شد، گفت: این دانش آموزان در ۷ رشته پژوهش، کارآفرینی، دست سازه‌ها، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازی‌های ریاضی، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی نوزدهم و بیستم تیر با یکدیگر رقابت کردند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان افزود: پیش از مرحله استانی، بیش از ۶۶ هزار دانش آموز در هرمزگان در مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای شرکت کرده بودند.
موسی دادی زاده گفت: این جشنواره مقدمه‌ای است برای جشنواره جوان خوارزمی که در پایان مرداد امسال در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: بر اساس تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چهار اصل پرورش تفکر، خلاقیت، کارآفرینی و ابتکار در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در این جشنواره ایده‌هایی که قابلیت ورود به به بازار داشته باشد پس از تصویب در پارک علم و فناوری استان، تجاری سازی می‌شوند.
انتهای پیام/ز


معرفی برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.