رئیس جمعیت هلال احمر ایران:

آموزش حجاج هزینه‌های حج را کاهش می‌دهد

پیوندی گفت: بحث آموزش به حجاج می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت برگزاری مناسک حج و رضایتمندی حجاج را افزایش دهد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر ایران در همایش تیم‌های بهداشت که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، با اشاره به خدمت رسانی تیم‌های هلال احمر به زائران حج ۹۷ اظهار کرد: هلال احمر موظف به امدادرسانی به تمام مردم در مشکلات و آلام آن‌ها و همچنین ارتقا و حفظ سلامتشان است.

وی افزود: طبق اساس نامه‌ای وظیفه خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایرانیان خارج از کشور نیز برعهده هلال احمر است، به همین منظور هئیت پزشکی هلال احمر تشکیل شد و توسعه یافت تا بتواند خدمات با کیفیت و شایسته تری را به مردم ارائه کند.

پیوندی دو اصل دانش و تجربه را ملاک کار دانست و گفت: در ارائه خدمات سلامت به حجاج دو اصل دانش و تجربه ملاک کار است و تلاش شده با استفاده از برنامه ریزی دقیق و فناوری اطلاعات، ارتباط نزدیک با ارگان‌ها و سازمان‌های موجود در حج برقرار شود تا بتوان خدمات شایسته تری را به حجاج ارائه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما در مراسم حج خدمت رسانی با کیفیت بالا و در عین حال حفظ سلامت و افزایش رضایتمندی حجاج است.

پیوندی عنوان کرد: بحث آموزش به حجاج می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت برگزاری مناسک حج و رضایتمندی حجاج را افزایش دهد که این آموزش‌ها توسط تیم‌های امدادی و و درمانی هلال احمر قبل از اعزام به حجاج ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: بحث پژوهش در مراسم حج باید مداوم صورت گیرد، نباید نزدیک برگزاری مراسم حج آن را به یاد آوریم و بعد آن را تا برگزاری حج سال‌های بعد فراموش کنیم که در این صورت برنامه‌ریزی باکیفیت و آمادگی بیشتری خواهیم داشت، همچنین این موضوع باعث کاهش هزینه و مصرف می‌شود.

پیوندی افزود: امیدواریم تا جمعیت هلال احمر در امر خدمت رسانی به زائران و جلب رضایتمندی آن ها موفق عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار