رفع ناهنجاری‌های اجتماعی در گرو سلامت روان

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت:بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی ما ناشی از مشکلات در سلامت روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد که در جلسه هماهنگی کمیته اجرایی مجمع سلامت شهرستان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این همایش آگاه کردن مردم نسبت به اهمیت سلامت خودشان است.

وی افزود: امروز سلامت روان بسیار مهمتر از سلامت جسمی است بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی ما ناشی از مشکلات در سلامت روان است پس باید اهمیت سلامت اجتماعی را گوشزد کنیم و جامعه حساس تر شود.

وی همچنین بیان کردند که دفع زباله، اخطاری پزشکی، رفتاری ویژه می‌تواند مفید باشد، انجمن‌های مردمی بسیار مثمر ثمر خواهد بود، خروجی ما از همایش بستگی به کیفیت کار دارد و بسیاری از رفتارهای اجتماعی باید بطور مستمر یادآور شد تا نهادینه شود.

دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد بیان کردند که بسیاری از کارها زمان بر است و باید صبورانه برخورد کنیم و عادت های اجتماعی در طول زمان بوجود می آید، رسانه ها هم می‌توانند مفید باشند و پیام رسان سلامت باشند و در این امر گام بردارند.

انتهای پیام/ع

اهمیت سلامت اجتماعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.