۳۶ سرباز ارتش افغانستان در حمله طالبان به قندوز جان باختند

مسئولان محلی ولایت قندوز اعلام کردند که در نتیجه حمله طالبان بر پاسگاه‌های امنیتی در ولسوالی دشت ارچی این ولایت، ۳۶ سرباز ارتش کشته و شماری دیگر زخمی شده‌اند.

۳۶ سرباز ارتش افغانستان در حمله طالبان به قندوز جان باختندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان محلی ولایت قندوز اعلام کردند که در نتیجه حمله طالبان بر پاسگاه‌های امنیتی در ولسوالی دشت ارچی این ولایت، ۳۶ سرباز ارتش کشته و شماری دیگر زخمی شده‌اند.

بحرالدین، ولسوال دشت ارچی قندوز گفت که در حال حاضر نیز درگیری میان نیروهای امنیتی و طالبان در این ولسوالی جریان دارد.

وی افزود که طالبان حوالی ساعت ۱۰:۰۰ شب گذشته بر پاسگاه‌های امنیتی در اطراف شهر ولسوالی دشت ارچی حمله کردند و سپس درگیری شدید میان دو طرف آغاز شد.

آقای بحرالدین گفت که در این حمله طالبان فرمانده پوسته پل مومن در ولسوالی دشت ارچی با تمام افراد تحت امرش از سوی طالبان کشته شده‌اند.

اما حنیف رضایی، سخنگوی قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین گفت که طالبان شب گذشته چند پاسگاه ارتش را سقوط داده بود، اما دوباره از کنترل این گروه خارج شده است.

وی افزود که هنوز از تلفات نیروهای امنیتی جزییات دقیق در دست نیست، اما در این درگیری شش جنگجوی طالبان کشته و شماری دیگر زخمی شده‌اند.

به نوشته افق، این در حالی است که ولسوالی دشت ارچی قندوز قبل از این نیز شاهد درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان بوده است. اکنون بخش‌های زیادی از این ولسوالی در کنترل طالبان است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار