استاندار سمنان:

مالیات گریزی یک منکر است

استاندار سمنان گفت : کسب مالیات یکی از مصادیق معروف و عدم پرداخت و مالیات گریزی نیز یک منکر است که باید این موضوع با زبان خوش به مردم گوشزد شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در بازیداز  اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت : استقلال ملی کشور باید به سمت کسب مالیات و ایجاد فرهنگ مالیاتی البته با ایجاد رغبت در بین مردم پیش برود.

وی در ادامه افزود : ما خدمتگذار مردم هستیم و اگر مردم نباشد حکومیت هم موضوعیتی ندارد.کسب مالیات یکی از مصادیق معروف و عدم پرداخت و مالیات گریزی نیز یک منکر است که باید این موضوع با زبان خوش به مردم گوشزد شود.

استاندار سمنان تصریح کرد : کسب مالیات از مردم مستلزم انصاف و عدالت شماست و شما یکی از ارکان ایجاد اعتماد در بین مردم جامعه هستید.

چاوشی اضافه کرد : هنر شما باید محبت و مهربانی با مردم در زمان وصول مالیات باشد و اگر این حس رغبت در مردم ایجاد شود یعنی ایجاد فرهنگ مالیاتی در کشوربوجود آمده است.

عباس بی نیاز مدیرکل امرو مالیاتی استان سمنان در این دیدار از رشد 3/3 درصدی تسلیم اظهارنامه عملکرد مالیاتی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 96 خبر داد.

وی افزود: در سه ماهه ی نخست سال جاری در بحث وصول مالیات مستقیم 90 درصد از سهمیه تعیین شده کشوری محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته ایم.

انتهای پیام / د

بازدید استاندار سمنان از اداره کل امور مالیاتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.