تشریح برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در دهه کرامت

حجت الاسلام مهدی شجاع گفت: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ، برنامه‌های قرآنی متعددی را ویژه زائران و مجاروان این آستان مقدس برنامه‌ریزی کرده است.

تشریح برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در دهه کرامت

 به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: در این دهه محافل قرآنی با تلاوت قاریان برتر ملی و بین المللی هر روز از ساعت 18 تا 19:30 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. همچنین از 24 تیرماه تا 3 مردادماه هر روز محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم بعد از اقامه نماز جماعت صبح در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت میلاد با سعادت خواهر بزرگوار امام رضا (ع) دومین همایش جمع‌خوانی قرآن کریم (مشکات) ویژه دختران جوان شنبه 23 تیرماه از ساعت 10:30 تا 12 در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

شجاع گفت:: در روز‌های 23 و 24 تیرماه نیز همایش «بانوی کرامت و مقاومت» با حضور فراگیران کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی، دختران خدام و کارکنان آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران دختر در رواق حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی «سخنی با امام رضا (ع)» «گوهر عفاف»، «قرآن ناطق 4»، «در محضر قرآن»، «فرشتگان آسمانی» و «آفتاب طوس» را از جمله مسابقاتی معرفی کرد که در این ایام برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های قرآنی ویژه زائران کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: در این دهه با برکت برنامه‌های مختلفی همچون کارگاه‌های عفاف و حجاب، قصه‌های قرآنی و قصه‌های خلاق ویژه زائران کودک و نوجوان در دارالقرآن کریم حرم رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف. ن

برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در دهه کرامت تشریح شد

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.