همزمان با دهه کرامت رضوی؛

آستان قدس رضوی ۴۰ هزار سبد غذایی توزیع می کند

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع ۴۰ هزار سبد غذایی در بین محرومان سراسر کشور همزمان با دهه کرامت رضوی خبر داد.

توزیع 40 هزار سبد غذایی توسط آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد مصطفی خاکسار قهرودی گفت: در کنار سایر خدمات آستان قدس رضوی در حوزه محرومیت‌زدایی، به مناست دهه کرامت رضوی و ایام میلاد با سعادت حضرت رضا (ع)، 40 هزار سبد ارزاق غذایی در بین خانواده‌های نیازمند، مادران باردار محروم و خانواده‌های بی‌سرپرست سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش مادی هر یک از سبد‌های غذایی حدود 150 هزار تومان و شامل اقلامی نظیر برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن مایع، انواع حبوبات و ... است که در ایام دهه کرامت توسط خادمیاران رضوی در استان‌های مختلف کشور توزیع خواهد شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، کرمان، هرمزگان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد جزو 13 استان محرومی هستند که در این آن‌ها سبد‌های حمایت غذایی به صورت ویژه در بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود.

خاکسار توزیع سبد‌های غذایی را یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی معرفی کرد که به صورت مستمر هر سه ماه یک بار و در مناسبت‌هایی همچون عید نوروز، ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و... با هدف حمایت غذایی از محرومان و نیازمندان کشور اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به مطالعاتی که در مورد شیوه توزیع این بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند شده است، گفت: در توزیع بسته‌های ارزاق غذایی به خانواده‌های محرومی که مادر باردار یا فرزندان زیر دو سال داشته باشند، توجه ویژه شده و میزان آن نسبت به بسته‌های سایر خانواده‌ها 40 درصد بیشتر است.

انتهای پیام//ف. ن
 

توزیع بسته‌های غذایی توسط آستان قدس رضوی در میان محرومان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.