حمل و نقل مسافر از جنوب استان کرمان به مقصد تهران و مشهد همه روزه شد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:بخش خصوصی با هزینه بیش از ۵میلیارد تومان و ورود ۴دستگاه اتوبوس vip جدید در محل پایانه مسافری جیرفت اقدام به خدمات حمل ونقلی برای دو مقصد تهران و مشهد نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به نیاز حمل و نقلی جنوب استان کرمان به حمل و نقل زمینی در مسیر جنوب کرمان به تهران و مشهد با مشارکت بخش خصوصی این مهم فراهم شد.

وی افزود:بخش خصوصی با هزینه بیش از ۵میلیارد تومان و ورود ۴دستگاه اتوبوس vip جدید در محل پایانه مسافری جیرفت اقدام به خدمات حمل ونقلی در این دو مقصد نموده است.

محمودی گفت:این شرکت حمل و نقلی  همه روزه ساعت دوازده اقدام به حمل مسافر به مشهد می‌کند که این اتوبوس ۴۴ نفر ظرفیت دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود:همچنین این شرکت همه روزه ساعت یک از مقصد جنوب استان از شهرستان‌های جیرفت و کهنوج به مقصد تهران خدمات رسانی می‌کند که ظرفیت این اتوبوس بیست پنح نفر است.

وی از ارائه خدمات ویژه در این دو مقصد سفر خبر داد و گفت: اتوبوس‌ها که به سامانه سپهتن مجهز هستند کلیه حرکات راننده در حین رانندگی را ثبت و در صورت تخلف در سامانه ثبت تخلفات جریمه خواهد کرد که این روند کمک قابل توجهی به کاهش تصادفات خواهد کرد.

وی تصریح کرد:استقبال مردم و کاروان‌های زیارتی از این سرویس‌ها سبب رونق خدمات حمل و نقلی در مسیر تهران و مشهد خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:مردم تخلفات احتمالی شرکت‌های حمل و نقل و همچنین خدمات مناسب و تکریم شرکت‌ها را به اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با شماره ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ برای برخورد قانونی و شناسایی شرکت‌های موفق در کسب رضایت مسافران اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

راه اندازی خدمات حمل ونقلی جدید در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار