اخبار باشگاه استقلال؛

منتظری از جمعه در تمرین استقلال /مذاكره افتخارى با تيام و جپاروف در تركيه

مدافع تيم فوتبال استقلال فردا در تمرينات استقلال حضور پيدا مى كند.

 منتظری از جمعه در تمرین استقلال حاضر می شود /مذاكره افتخارى با تيام و جپاروف در تركيهبه  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در خصوص مذاکرات روز پنجشنبه با پژمان منتظری، به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: منتظری از بازیکنان بزرگ و با تجربه استقلال است و تیم استقلال به تجربیات اونیاز دارد. ما به او اعتماد داریم و روابط خوبی میان ما وجود دارد. حضور  منتظری در تیم استقلال باعث دلگرمی سرمربی و بازیکنان خواهد بود.

او افزود: بر اساس توافقات به عمل آمده، منتظری امشب به ترکیه سفر خواهد کرد و فردا در تمرین تیم فوتبال استقلال حضور خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: 

ریکاورى بازیکنان استقلال در اردوی ترکیه

استقلال و اولین بازى دوستانه در ترکیه


سفر افتخاری به ترکیه برای نهایی شدن قرارداد تیام و جپاروف

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده میان مدیرعامل باشگاه و مدیر برنامه های تیام و جپاروف، به احتمال قوی مدیرعامل استقلال روز شنبه برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد به ترکیه سفر خواهد کرد.لازم به ذکر است که در این جلسه که میان مدیرعامل استقلال و مدیر برنامه های این دو بازیکن برگزار می شود، جپاروف و تیام نیز حضور خواهند داشت.

استقلال و الحاجى گرو به كجا رسيد ؟

در حالى كه الحاجى گرو مد نظر شفر سرمربى آلمانى تيم فوتبال استقلال است و اين بازيكن هم براى حضور در جمع آبى ها علاقه نشان داده اما با حضور منتظرى استقلال جاى خالى ديگرى براى جذب اين بازيكن ندارد مگر اينكه مديران استقلال با حذف يك بازيكن جاى خالى در ليست باز كنند.

شماره پيراهن ٢ استقلالى  مشخص شد 

الهيار صیادمنش بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال شماره ۲۴ را در فصل جدید خواهد پوشید. روح الله باقرى مهاجم جديد آبى پوشان پايتخت نيز در فصل آتى پيراهن شماره ٨٨ كه در گذشته بر تن اسماعيلى بود را مى پوشد.

انتهای پیام / 

زمان بازگشت پژمان منتظری به تمرینات استقلال مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار