آغاز ثبت سفارش کتاب درسی کلاس اولی‌ها از فردا

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی از فردا (23 تیرماه) آغاز خواهد شد.

آغاز ثبت سفارش کتاب درسی کلاس اولی‌ها از فردابه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به ثبت سفارش کتاب های درسی در مقاطع تحصیلی مختلف، دانش آموزان باید پیش از شروع سال تحصیلی نسبت به ثبت سفارش کتاب در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کنند.

پیش شرط لازم برای ثبت نام دانش آموزان، ثبت شدن نام آنها در سامانه سناد است که از این طریق می توانند در سامانه نام نویسی کنند البته برای سفارش کتاب این نام نویسی می تواند به صورت فردی یا گروهی از جانب مدرسه انجام شود که بر این اساس ثبت نام کتاب ها از 29 اردیبهشت تا 8 تیرماه انجام شد.

دانش آموزان کلاس اولی هم از فردا 23 تیر تا 20 شهریور امکان ثبت نام کتاب درسی را پیدا می کنند البته پیش از این باید ثبت نام دانش آموز در سامانه  صورت گرفته باشد و پس از آن نام نویسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی انجام شود.

قیمت کتاب های درسی امسال رشد حدودی 2 درصدی داشته است و بر همین اساس قیمت پشت جلد کتاب های درسی پایه اول قیمت کتاب درسی پایه اول ابتدابی  14 هزار و 400 تومان تعیین شده ست و اخذ وجه بیش از این مقدار ممنوع است.

کتاب های درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل دانش آموز که در سفارش قید شده است، توزیع می شود.

انتهای پیام/

اعلام زمان ثبت نام کتاب درسی پایه اولی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۷
سلام ،

درس ها را به دو سبک طبقه بندی کنید ، یکی ریاضی و دیگری سبک زندگی ،


ریاضی برای ماندن در کلاس و سبک زندگی برای سبک زندگی .
آخرین اخبار