احتمال حضور جهانبخش در لیگ انگلیس/ پورعلی گنجی در یک قدمی لیگ هلند

۲ بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، قرار است به تیم جدیدی بپیوندند.

جهانبخش در لیگ انگلیس/ پورعلی گنجی به هلند می رودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پایان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی فوتبال ایران، شاگردان کی روش با پیشنهادات مختلفی روبرو شدند و قرار است به تیم های دیگری بپیوندند.

علیرضا جهانبخش، هافبک 24 ساله تیم ملی ایران و باشگاه آزد آلکمار هلند پس از درخشش در لیگ اردویژه، با پیشنهادهایی از لیگ های ایتالیا، اسپانیا و انگلیس روبرو شده و به نظر می رسد در این فصل فوتبالی اروپا، دیگر برای آلکمار بازی نکند. شماره 18 تیم ملی ایران از باشگاه های ناپولی ایتالیا، برایتون آلبیون انگلیس، رئال سوسیه داد اسپانیا، لسترسیتی انگلیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد و احتمال دارد به لیگ انگیس بپیوندد.

 او در گفت و گویی درباره آینده فوتبالی اش بیان کرد: اکنون در تعطیلات هستم و تا ۲ هفته دیگر به احتمال زیاد تمرینات را در آزد آلکمار آغاز می کنم و صحبت های جدی با چند باشگاه انجام دادم که لیگ برتر انگلیس هم جزء آن محسوب می شود اما برخی مسائل برای من بسیار مهم است و اگر آنها فراهم شود، احتمال دارد به انگلیس  بروم.

مدیر ورزشی باشگاه آزد آلکمار هم درباره پیشنهادات جهانبخش می گوید: تا الان پیشنهاد رسمی برای جهانبخش به دستمان نرسیده است و اگر جهانبخش یک سال دیگر در آلکمار بماند، خوب است. امیدواریم پیشنهادی برای ما درباره او نرسد و بار دیگر جهانبخش را در تیم مان ببینیم.

البته به جزء جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی هم پس از خداحافظی از السد قطر، در صدد است به اروپا برود و هلند مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود. 

مدافع ۲۶ ساله تیم ملی که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران و تیانجین تدا چین را دارد و در سال ۲۰۱۶ به السد پیوست و در سال‌های گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و درصدد است به سرزمین لاله‌های نارنجی، هلند برود.

البته گفتنی است، مدافع تیم ملی پیشنهادات خوبی از باشگاه های ترکیه ای هم دارد.


بیشتر بخوانید :حضور بیرانوند در باشگاه فنرباغچه منتفی شد


انتهای پیام/

2 ستاره تیم ملی اروپایی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۷
برای جهانبخش و پورعلی گنجی متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۷
به ترکیه نرو خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۶:۲۴ ۲۲ تير ۱۳۹۷
وطن فروش
آخرین اخبار