تمجید سرمربی شارلوا از قلی زاده

علی قلی زاده بازیکن ایرانی تازه وارد تیم فوتبال شارلوای بلژیک مورد تمجید وتحسین سرمربی این تیم قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال شارلروای بلژیک شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم والنسین فرانسه رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

کاوه رضایی، علی قلی زاده و امید نورافکن هر 3 بازیکن ایرانی شارلروا در این دیدار برای تیمشان بازی کردند ولی موفق به گلزنی نشدند.
به نوشته ی سایت لوسوار بلژیک پس از این مسابقه فلیچه ماتزو سرمربی شارلوا از عملکرد علی قلی زاده بازیکن جوان تیم ملی کشورمان تعریف و تمجید کرد.
این سایت نوشت اگر یک بازیکنی وجود داشته باشد که از ابتدای این دوره و در بازی های دوستانه به ما را با حرکات تماشایی بدهد، آن است که علی قلی زاده بوده است. این بازیکن تازه وارد ایرانی به لحاظ تکنیکی عملکرد زیبایی از خود نشان داده اند که سرمربی خود را راضی و خشنود کرده ، منتظراست این بازیکن خود را در بازی کارولو ثابت کند
فیلیچه ماتزو گفت: "از نظر فردی، او از سطح بسیار خوبی برخوردار است، حرفی در آن نیست، اما او باید طوری مدیریت کند که این کیفیت فردی را در خدمت تیم قرار دهد، من او را سرزنش نمی کنم؛ زیرا او هنوز در مرحله ای است که تلاش می کند تا خود را اثبات کند. من خوشحالم که بازیکنی با این سبک را در بین بازیکنانم دارم."

سایت لوسوار در ادامه می نویسد قلی زاده در جام جهانی 2018، بازیکن بیست و چهارم ایران بود، می گوید:"در شارلوا مانند یک برادر کوچکتر او را  تحویل گرفته اند."

انتهای پیام/

ابراز رضایت سرمربی شارلوا از قلیزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار