گرشاسبی:برای اردوی کرواسی 100 هزار یورو هزینه نکردیم/ تلاشمان را برای حفظ امیری و بیرانوند می کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه های اردوی کرواسی کمتر از کمپ های تمرینی در ایران بود و برای این اردو مبلغ 100 هزار یورویی هزینه نکردیم.

گرشاسبی:برای اردوی کرواسی 100 هزار یورو هزینه نکردیم/ تلاشمان را برای حفظ امیری و بیرانوند می کنیمحمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از اردوی کرواسی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی که کادر فنی از این اردو داشتند و خودم هم به مدت 2 روز به اردوی تیم در کرواسی سر زدم شاهد تمرینات پرفشار بازیکنان بودم و خدا را شکر که برانکو  از روند آماده سازی تیم در این اردو رضایت کامل را دارد. همچنین برگزاری اردوی کرواسی  مهمترین برنامه ریزی کادرفنی برای آماده سازی تیم بود که به طور حتم تاثیرات این اردو را در لیگ هجدهم شاهد خواهیم بود. 

هزینه های اردوی کرواسی کمتر از کمپ های تمرینی در ایران بود 

او درباره درآمد 100 هزار یورویی شهرداری واراژدین کرواسی از اردوی پرسپولیس بیان کرد: این موضوع صحت ندارد  و  بنر تبلیغاتی در کمپ تیم ما نگذاشته بودند و تماشاچی از تمرینات تیم ما دیدن نکرد تا 100 هزار یورو نصیب شهرداری وارداژدین شود. هزینه های اردوی کرواسی کمتر از کمپ های تمرینی در ایران بود. متاسفانه کمپ های استاندارد در ایران کم است و زمین های تمرینی خوبی در کشورمان وجود ندارد تا اردوهای خود را در ایران برگزار کنیم. همچنین اگر در ایران اردو بزنیم هواداران زیادی به محل اردو می آیند و همین موضوع شرایط  بازیکنان را برای تمرین کردن سخت می کند. ما برای بازی های لیگ هم که به شهرستان ها می رویم کادر فنی جلسه تمرینی قبل از بازی را به علت هجوم هواداران  برگزار نمی کند تا مشکلی پیش نیاید. 

برخی از بازیکنان تصور کردند پولی به حسابشان واریز نشده است 

گرشاسبی درباره  ماجرای پست های  مشترک اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس گفت:  بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان چند روز پیش به حسابشان واریز کردیم اما برخی از آنها پیامک واریز پول را دریافت نکردند و  آنها تصور کردند که پولی به حسابشان واریز نشده است و بعد از صحبت با سید جلال حسینی کاپیتان تیم سوتفاهمات برطرف شد. 

با بیرانوند و امیری به صورت جداگانه صحبت می کنیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نگرانی هواداران بابت وضعیت وحید امیری و بیرانوند گفت: ما با  2 بازیکن هماهنگ کردیم که به طور جداگانه و رودر رو  صحبت کنیم تا شرایط آنها را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس ارزیابی کنیم. 

او درباره وضعیت سروش رفیعی بیان کرد: ما به علت محرومیت نمی توانیم از سروش رفیعی در نیم فصل اول استفاده کنیم بنابراین او با هماهنگی برانکو به تیمی می رود که شرایط بازی کردن را داشته باشد و بعد از آن به پرسپولیس بازمی گردد. 

تیم پرسپولیس برای بازی سوپر جام آمادگی کامل دارد 

گرشاسبی درباره اینکه باشگاه استقلال مخالف برگزاری بازی سوپرجام در روز 29 تیرماه است، گفت: من نمی توانم درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکنم اما برنامه ای که سازمان لیگ به ما داده  که طبق آن زمان بازی سوپرجام مشخص است و تیم ما آمادگی کاملی برای برگزاری این بازی را دارد. همچنین سازمان لیگ تاکنون اظهار نظری درباره تغییر زمان این بازی نداشته است. 

در صورت پرداخت نکردن طلب نیلسون با محرومیت مواجه می شویم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شکایت نیلسون دروازه بان برزیلی سابق این تیم اظهار کرد: طلب نیلسون مربوط به دوران مدیریت من نیست اما فیفا طی نامه ای  باشگاه پرسپولیس را به علت پرداخت نکردن مطالبات مالی نیلسون جریمه کرده است و ما باید طلب این دروازه بان را پرداخت کنیم تا با محرومیت نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز مواجه نشویم. در حال حاضر نتوانستیم مطالبات مالی نیلسون را تامین کنیم و زمان زیادی هم برای پرداخت پول این دروازه بان نداریم. 

او درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت:  با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی  توانستیم بازیکنانی همانند شریفی، شیری، ترابی، رفیعی و کریمی را جذب کنیم و علاوه بر این قرارداد 16 بازیکن فعلی خود را تمدید کنیم و فقط وضعیت امیری و بیرانوند مشخص نیست که تکلیف این 2 بازیکن را به زودی معلوم می کنیم. با توجه به اینکه ما در نیم فصل اول محدودیت داریم و از بازیکنان جدید نمی توانیم استفاده کنیم بنابراین همه تلاش خود را می کنیم تا امیری و بیرانوند را در تیم خود حفظ کنیم. 

گرشاسبی در پایان درباره اینکه ارز دولتی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت یا نه! خاطر نشان کرد: تا این لحظه بانک مرکزی ارز دولتی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نداده است و همچنان ما برای پرداخت بدهی های بازیکنان خارجی خود با مشکل مواجه هستیم. 


بیشتر بخوانید: 

کاروان پرسپولیس وارد تهران شد

خبیری: اردوی کرواسی در روند آمادگی برای لیگ هجدهم تاثیر گذار است


انتهای پیام/ 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۷
بیرانوند وامیری هم احتمالا با دویست سیصد میلیون تومن میمونن توپرسپولیس البته ب خاطر هوادارانشون...
آخرین اخبار