دشمنان انقلاب می‌خواهند با تفرقه‌اندازی میان مردم به اهداف شوم خود برسند

فرمانده سابق لشکر زرهی 8 نجف اشرف گفت:دشمنان انقلاب می‌خواهند با تفرقه‌اندازی میان مردم به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آن‌ هستند که ملت ایران بیدار است و در برابر دسیسه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدتقی امینی  امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید منصور معین‌الدینی اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت، سیره زندگی و حماسه ایثارگران شهید، وظایف جامعه نسبت به شهید است.

وی با بیان این که دشمنان اسلام در تلاش هستند که مسلمانان را از مسیر الهی باز بدارند، افزود: باید بیدار بود و در برابر زیاده‌خواهی دشمنان ایستاد، بی‌دلیل نیست که شیاطین بزرگ و دست‌نشاندگان در برابر اسلام، قرآن، جوانان، نیروهای مردمی، نیروهای نظامی و انتظامی با بغض و دشمنی برخورد می‌کنند.

فرمانده سابق لشکر زرهی 8 نجف اشرف گفت: ما در برابر شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان که چنین فرزندانی را در خانواده پرورش دادند تا در برابر دشمنان اسلام بایستند تا ما در آرامش زندگی کنیم، مسؤولیم و باید رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان را به نسل جوان انتقال دهیم تا جوانان بدانند این انقلاب به‌سادگی به دست نیامده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب می‌خواهند با تفرقه‌اندازی میان مردم به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آن‌ هستند که ملت ایران بیدار است و در برابر دسیسه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

امینی اذعان داشت: با اتحاد، وحدت و هم‌دلی می‌توان در برابر بحران‌های اقتصادی پیش رو ایستاد و به دشمنان ثابت کرد که مردم ایران در برابر همه کاستی‌ها خواهند ایستاد تا به کشورهای بیگانه وابسته نباشند.

وی تصریح کرد: دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند تا جلوی پیشرفت توسعه و مقاومت اسلامی را بگیرند اما با هوشیاری مردم، انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است و ما نیز باید مراقب باشیم از قافله شهدا عقب نمانیم.

پیکر مطهر شهید سید منصور معین‌الدینی که شامگاه پنجشنبه وارد شهر چادگان شده بود، صبح امروز  از روبروی پایگاه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با استقبال مردم شهیدپرور تشییع شد.

گفتنی است منصور معین‌الدینی در سال 1342 در خانواده‌ای سادات در شهر چادگان چشم گشود و در سال 61 در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به شهادت رسید؛ پیکر مطهر این شهید پس از 36 سال به زادگاهش بازگشت و در گلستان شهدای چادگان در کنار همرزمان خود آرام گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید منصور معین‌الدینی

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.