امام جمعه یزد؛

رئیس جمهوری و دولت باید مسائل داخلی را سر و سامان دهند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید براینکه رئیس جمهوری و دولت باید مسائل داخلی را سر و سامان دهند گفت: عده‌ای از مسیر، منحرف شده و با کوچکترین اتفاقی سرمایه خود را به خارج می‌برند در حالیکه نباید به کشور‌های دیگر اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه عده‌ای از مسیر، منحرف شده و با کوچکترین اتفاقی سرمایه خود را به خارج می‌برند در حالیکه نباید به کشور‌های دیگر اعتماد کنیم گفت: رئیس جمهوری و دولت باید مسائل داخلی را سر و سامان دهند.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای دین، سیره پیامبر (ص) و امام حسین (ع) و برای تحکیم حکومت دینی بوده افزود: از ۱۴۰۰ سال پیش این منطق از سوی خداوند تثبیت شده تا اسلام و قرآن بماند و انقلاب اسلامی هم در همین مسیر حرکت کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: ما باید برای پیاده کردن احکام اسلام و مقابله با ظالمان و ستمکاران و کمک به مظلومان عمل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه دنیای استکبار این حرکت انقلاب اسلامی را حرکتی مخالف با اعتقاداتش می‌داند خاطرنشان کرد:مسلمانان باید با پایداری دین و ایمان خود عزتمند باشند تا دشمن نتواند برآن‌ها تسلط پیدا کند.

وی یادآور شد: مامویت ما از سوی خداوند حفظ کردن دین و ایمانمان در برابر دشمن است و باید همچون این ۴۰ سال همچنان با عزت باشیم.

آیت الله ناصری اظهار داشت: ما باید به دور از حاشیه‌ها با یکدیگر وحدت داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل شرارت‌های آمریکا به مردم بایستیم و نگذاریم که دشمن با نفوذ فرهنگی ما را در زمینه عفاف و حجاب و صرفه جویی و قناعت گمراه کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: جوانان در شرایط کنونی فریب دشمن را نخورند و به از دروغ‌های فضای مجازی دوری کنند.

انتهای پیام/ ا

ماموریت ما از جانب خداوند حفظ دین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.