مردم از گرانی‌های کاذب کالا‌ها ناراحت هستند

امام جمعه بوشهر با انتقاد از گرانی بی رویه برخی کالا‌ها بدون اساس گفت: مردم از گرانی‌های کاذب کالا‌ها ناراحت هستند که باید نظارت‌ها افزایش یابد.

مردم از گرانی‌های کاذب کالا‌ها ناراحت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه برجام بی‌فرجام ماند اظهار داشت: برجام اروپایی‌ها همانند برجام آمریکایی بی فرجام ماند چراکه برخی‌ها تصور می‌کردند با خروج آمریکا از برجام می‌توان با اروپا تعامل کرد و به برجام ادامه داد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: با ارائه بسته پیشنهادی اروپا مشخص شد که این کشور‌ها با آمریکا در یک اردوگاه تربیت می‌شوند و حضور دارند چراکه اردوگاه غرب در پی منافع سودجویانه خود هستند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر عملیاتی سیاست اقتصاد مقاومتی برای مقابله با جنگ اقتصادی گفت: تنها راه برای برون رفت در عرصه‌های مختلف توجه و عملیاتی شدن هدایت‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، اتکاء به توانمندی‌های درونی در عرصه منابع انسانی و سرزمینی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تلاش جهادی و کوشش و حرکت‌های جهادی و انقلابی تنها راه برای مقاومت اقتصادی در مقابل تهاجم اقتصادی غرب است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان و کارگزاران نظام باید با اتکاء به خداوند و اعتماد به توانمندی‌های مردم و نخبگان زمینه ساز حل مشکلات و تلاش برای توسعه و پیشرفت باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر ویژگی‌های این حضرت را برشمرد و افزود: این حضرت تجلی نمای حضرت فاطمه زهرا (س) است و باید از حضرت فاطمه معصومه (س) آموزه‌های لازم فرا گرفته شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز عفاف و حجاب این فرهنگ را صیانت از حریم مقدس بانوان دانست و خاطر نشان کرد: زن در نظام آفرینش یک حریم و یک تقدس ویژه دارد که حجاب و عفاف صیانتی از این تقدس و حریم است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، گسترش فرهنگ بی عفتی را از تلاش‌های اعمال غرب دانست و افزود:بزرگان دینی و جامعه اسلامی برای محفوظ نگه داشتن عفاف و حجاب زنان تلاش‌های زیادی کرده‌اند که باید این مهم سرلوحه زندگی همه مردم قرار بگیرد.

وی با قدردانی از تلاش تامین اجتماعی و بهزیستی در رسیدگی به مطالبات مردم بیان کرد: خدمات مسئولان تامین اجتماعی و بهزیستی در استان بوشهر قابل تقدیر و سپاس است که توسعه این خدمات برای افزایش رضایت مندی مردم انری ضروری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر افزایش خدمات مسئولان به مردم تصریح کرد: خدمات به مردم باید افزایش یابد تا مردم احساس کنند مسئول برای خدمتگزاری فعالیت می‌کند نه اینکه فرصتی برای ریاست است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بحران کم‌آبی در دشتستان خاطر نشان کرد: بحران آب در نقاط مختلف استان بوشهر مشهود است که این مهم در دشتستان مشکلات بیشتری ایجاد کرده که با تلاش مسئولان این بحران در حال کاهش است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تلاش جهادی و انقلابی برای حل بحران کم‌آبی در دشتستان افزود: وقتی تلاش مسئولان جهادی باشد مردم نیز در این مسیر با مسئولان همراه می‌شوند و حل مشکل تسریع می‌یابد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به بحران بروز آتش سوزی در اسکله کنگان افزود: باید تدبیر شود برای جلوگیری از بحران راهکار پیشگیری ارائه شود چراکه بحران آتش‌سوزی در اسکله کنگان که سال رخ داد امسال مجددا تکرار شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: هر چند آسیب بحران آتش‌سوزی در اسکله کنگان از سال گذشته کمتر بود، ولی باید برای پیشگیری ارائه طریق شود.

وی، با تاکید بر توجه به اجرایی شدن پیوست‌های فرهنکی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی در مناطق پیرامونی استقرار صنایع خاطر نشان کرد: مناطق جنوبی استان بوشهر که صنایع بزرگ در آن مستقر است هر چند توسعه قابل توجهی یافته، ولی باید همسو با توسعه این صنعت زمینه پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های رفاهی، اجتماعی و فرهنگی مناطق پیرامونی با اجرای پیوست‌های مورد نظر فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با انتقاد از گرانی بی رویه برخی کالا‌ها بدون اساس گفت: مردم از گرانی‌های کاذب کالا‌ها ناراحت هستند که باید نظارت‌ها افزایش یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: گرانی برخی کالا‌ها با عقلانیت اقتصاد سازش ندارد که باید در این دوران سخت همه برای حل این مشکلات همکاری و یاری کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش جوانان دشتستانی در کمک برای حل بحران آب افزود: این جوانان با تلاش جهادی و انقلابی در ابرسانی به مناطق بحرانی با مسئولان همکاری می‌کنند که این مهم نماد همکاری در زمان بحرانی و مشکلات است.

انتهای پیام/ م

مردم از گرانی‌ها ناراحت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.