خطیب جمعه چرداول:

حضرت(س) باید الگویی تمام عیار برای دختران جامعه ما باشد

خطیب جمعه چرداول در خطبه های امروز در سرابله با اشاره به ولادت حضرت معصومه( س) وروز دختر گفت: این حضرت الگویی تمام عیاربرای دختران جامعه ما میتواند باشد و بانوان ما هم باید منشات این بانوی همام را سرلوحه زندگی خود قرار بدهند.

حضرت(س) باید الگویی تمام عیار برای دختران جامعه ما باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام امرایی خطیب جمعه چرداول  با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه۵۹۸ توسط امام عنوان کرد: پذیرش این قطعنامه به فرموده امام مثل خوردن جام زهری بود که این قطعنامه در واقع مقصر اصلی جنگ را نمایان کرد و کسی بجز صدام جنایتکار نبود.

وی اظهار کرد: به لطف خدا و اتحاد ومقاومت مردم ذره ای از خاک وطن بدست ایادی مزدور نیوفتاد .

حجت الاسلام امرایی در ادامه با اشاره به تحریم های پیاپی آمریکا افزود: جنگ امروز یک جنگ اقتصادیست که مسولین ومدیران ما باید در این نبرد با درایت خود پیروز شوند.

وی بیان کرد: سخنان رییس جمهور هشداری جدی برای اروپا وآمریکا بود که براحتی نتوانند نقشه های شوم خودرا برای ملت ایران بکشند.

 خطیب جمعه چرداول همچنین با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان ادامه داد: این شورا از پاکدست ترین شوراها در زمان برگزتری انتخاباتهای گوناگون بوده و بخوبی توانسته خلوص و درستی خودرا به مردم ثابت کند.

وی اضافه کرد: تمام ارکان شورای نگهبان زیر نظر رهبر معظم انقلاب هست که این خود نشانه پاک بودن و درست عمل کردن این شورا از ابتدا تاکنون بوده است.

انتهای پیام/ د

تبریک ولادت حضرت معصومه( س) وروز دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.