روابط عمومی اورژانس اصفهان:

۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اصفهان

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۷ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس عابدی مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان این‌که بعد از ظهر امروز یک تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید اقارب‌پرست به وقوع پیوست، گفت: این تصادف ۷ مصدوم شامل یک مرد و ۶ زن بوده است.

وی افزود: در این حادثه دو دستگاه پراید، یک سواری ۲۰۶ و یک دستگاه تندر ۹۰ در اتوبان اقارب‌پرست از سمت صفه به سمت شهرک، ولی عصر (عج) دچار سانحه تصادف شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: دو دستگاه آمبولانس ۳ مصدوم را بیمارستان الزهرا (س) و ۴ مصدوم دیگر را به بیمارستان کاشانی اصفهان انتقال دادند.

وی از وقوع چندین حادثه تصادف دیگر در جاده‌های اصفهان خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز دو دستگاه سواری پژو در جاده بروجن-مبارکه از محور جاده مجلسی نرسیده به طرف گردنه قامیشلو با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن ۵ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه ۲ مرد، یک زن و ۲ کودک بودند که توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از مبارکه و شهرضا به بیمارستان ولیعصر بروجن انتقال داده شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از وقوع تصادف دیگری در ظهر امروز خبر داد و گفت: در این حادثه دو دستگاه سواری پراید در جاده ابیانه شهرستان نطنز با یکدیگر تصادف کردند؛ بر اثر این تصادف ۵ نفر مصدوم شدند که شامل ۲ زن، ۲ کودک و یک مرد بوده که همه آنان به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

وی ادامه داد: ظهر امروز دو حادثه در شهرستان فلاورجان رخ داد که در حادثه نخست یک دستگاه پژو با گاردریل کنار جاده در شهر ابریشم جنب اردوگاه شهید بهشتی تصادف کرده و ۷ مصدوم این حادثه که ۴ زن و ۳ مرد بودند به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان انتقال داده شدند.

عابدی در پایان اضافه کرد: در دومین حادثه در شهرستان فلاورجان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با کامیون در روستای لارگان تصادف کرده بودند که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و هلال‌احمر فلاورجان ۶ مصدوم این حادثه را به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل کردند.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

 

تصادف زنجیره‌ای در اصفهان 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.